Serwisowanie Yeti tańsze niż myślisz
Serwisowanie Yeti tańsze niż myślisz
koda Yeti to model, który w tym zakresie oferuje jedne z najniższych kosztów w swoim segmencie. W porównaniu z konkurencyjnymi modelami (m.in.: Kia Sportage, Hyundai ix35, Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX, Dacia Duster), Yeti wyposażony w silnik benzynowy plasuje się na trzecim miejscu, pod względem najniższych kosztów serwisowania, natomiast spośród modeli napędzanych jednostką diesla – jest drugi.
Dla przykładu, użytkownik Yeti za amortyzator tylny zapłaci 280 zł. Przednia tarcza hamulcowa to koszt 236 zł, w przypadku Yeti wyposażonego w silnik benzynowy i około 250-310 zł w przypadku silnika diesla. Tylna tarcza hamulcowa to wydatek rzędu 184 zł (benzyna) lub 203-209 zł (diesel). Za nową chłodnicę zapłacimy od 622 zł (benzyna) do 724 zł (diesel).
Więcej informacji na temat kosztów przykładowych części serwisowych prezentujemy poniżej.
(Dacia Duster)
(Dacia Duster)
(Dacia Duster)
(Dacia Duster)
(Hyundai ix35)
(Hyundai ix35)
(Dacia Duster)
(Dacia Duster)
(Kia Sportage)
(Kia Sportage)
(Suzuki SX4)
(Suzuki SX4)
(Dacia Duster)
(Dacia Duster)
(Dacia Duster)
(Dacia Duster)
(Kia Sportage)
(Mitsubishi ASX)
(Kia Sportage)
(Kia Sportage)
Zestawienie na podstawie materiału przygotowanego przez Radio Tok FM. Informacje o przedstawionych cenach uzyskano w wybranej stacji serwisowej danej marki. Nie stanowią one oficjalnej oferty.