Siedem milionów na koncie
Siedem milionów na koncie
Modelem, który zapoczątkował szeroko zakrojoną transformację oraz reprezentował wystarczająco wysoki poziom, by przekonać do współpracy nowego inwestora, była koda Favorit, produkowana od 1988 r. W 1994 r. zastąpiła ją koda Felicia. Od tego momentu portfolio modeli koncernu niezmiennie się poszerza.
Znaczący i zauważalny postęp technologiczny produktów spod znaku kody nastąpił w 1996 r., wraz z pojawieniem się na rynku kody Octavia, która w 2004 r. została poddana całkowitej rewitalizacji, by po raz kolejny osiągnąć sukces rynkowy. Obok nadwozia kombi, liftback oraz sportowej wersji RS, na rynek weszła także Octavia Scout - uterenowiona wersja Octavii. Cztery lata później, w październiku 2008 r., koda Auto zaprezentowała całkowicie odświeżoną wersję Octavii - obecnie dostępną w ofercie koncernu.
Kluczowym modelem w portfolio kody jest Fabia, która zadebiutowała na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1999 r. Samochód ten pojawił się w trzech wersjach nadwozia - hatchback, kombi oraz sedan. W 2007 r. swą poprzedniczkę całkowicie zastąpiła Fabia drugiej generacji, dostępna obecnie z nadwoziem typu hatchback lub kombi.
W 2001 r. modelem koda Superb czeski koncern wkroczył na rynek aut klasy średniej wyższej. Flagowy model koncernu pojawił się w nowej odsłonie w ubiegłym roku, spotykając się z bardzo dobrym przyjęciem przez Konsumentów oraz zyskując liczne nagrody i wyróżnienia.
W 2006 r. pojawił się na rynku Roomster, niekonwencjonalny model pozycjonowany jako samochód kompaktowy o cechach MPV.
Piątym modelem w portfolio koda Auto jest Yeti, który miał swoją premierę podczas tegorocznego salonu samochodowego Geneva Motor Show. kodą Yeti koncern zadebiutował w klasie samochodów typu SUV.
Modele koda Auto regularnie zwyciężają w licznych prestiżowych międzynarodowych plebiscytach. koda Superb np. została wybrana Samochodem Roku 2009 w Czechach oraz zdobyła nagrodę Złotej Kierownicy 2008, przyznawaną przez niemiecki magazyn "Bild am Sonntag".