Site of the Day dla Yeti
Site of the Day dla Yeti
Strona prezentuje w bardzo atrakcyjny sposób najpiękniejsze miejsca w Europie, które można było odwiedzić podróżując kodą Yeti. Dodatkowo podkreśla zalety i parametry techniczne tego uniwersalnego samochodu. W chwili powstania, platforma kody Yeti obsługiwała jednocześnie interaktywny konkurs, w którym uczestnicy typowali na mapie lokalizację samochodu na jednym z 42 filmów.
Strona została przygotowana w technologii FLASH.
Arkadiusz Miłek - Kierownik Zespołu Produktu w Skoda Auto Polska S.A. o pomyśle powstania strony wypowiada się w samych superlatywach: "Model Yeti to dla kody zupełnie nowy segment rynku, dlatego tak ważne było przygotowanie strony www.skodayeti.pl. Aby zachęcić internautów do odwiedzenia mikrostrony, firma Skoda Auto Polska S.A. jako pierwsza w Polsce wykorzystała w reklamie TV bezpośrednie odwołanie do wyszukiwarki Google, zachęcając internautów do wpisywania w okno wyszukiwarki hasła 'wygraj Yeti'. Dzięki symultanicznemu wykorzystaniu tych dwóch mediów (TV i internet), udało się wzbudzić ogromne zainteresowanie naszym nowym modelem." - dodaje Arkadiusz Miłek.
Rafał Górski, dyrektor kreatywny Change Connections, komentując prace nad stroną dodaje: "Przygotowanie strony było dla nas sporym wyzwaniem. Naszym zadaniem było przeprowadzenie angażującego, kilkutygodniowego konkursu. Jednocześnie zależało nam na pokazaniu wszechstronności Yeti, który znakomicie sprawdza się zarówno podczas jazdy miejskiej, jak i terenowej. Dlatego postanowiliśmy wyruszyć kodą Yeti w podróż po Europie."
FWA nagradza najbardziej innowacyjne i najlepiej zaprojektowane serwisy www na świecie. Jego głównym celem jest promocja najnowszych trendów i osiągnięć w zakresie światowego web designu. W 2007 roku dziennik Chicago Tribune określił nagrody FWA mianem "internetowych Oscarów". Portal FWA cieszy się zasłużoną popularnością na całym świecie. W maju 2009 roku została przekroczona granica 50 milionów odwiedzin na stronie.