Skoda Auto Polska - najlepsza strategia marketingowa marki
Skoda Auto Polska - najlepsza strategia marketingowa marki
W historii konkursu "Importer of the Year" - prowadzonego od pięciu lat przez koncern koda Auto, polski importer został nagrodzony aż czterokrotnie w kategorii Marketing. Strategia marketingowa obrana przez polskiego importera została doceniona i wyróżniona poprzednio w 2005, 2007 i 2008 roku.
Łukasz Zadworny (trzeci od lewej), Członek Zarządu Skoda Auto Polska S.A. odbiera nagrodę na uroczystej gali.
Jurorzy oceniający poszczególnych importerów kody z całego świata, biorą pod uwagę kilkanaście kryteriów. Najważniejsze z nich to m.in. efektywność działań marketingowych i komunikacji marketingowej oraz skuteczność narzędzi wspierających strategię sprzedaży.
"Cieszymy się z tego, że po raz kolejny strategia, którą realizujemy okazała się najlepsza. To oznacza, że działania podejmowane przez nas są nie tylko kreatywne, ale również bardzo efektywne. W minionym roku zrealizowaliśmy wiele projektów marketingowych, które były pionierskie na rynku reklamowym w Polsce - myślę tutaj chociażby o kampanii wprowadzającej na rynek Skodę Yeti. To wyróżnienie z pewnością cieszy, ale przede wszystkim motywuje do dalszej pracy", powiedział Maciej Michalik, Dyrektor Marketingu Skoda Auto Polska S.A.
W pierwszej trójce importerów nagrodzonych za marketing, poza Skoda Auto Polska S.A. znaleźli się także importerzy z Rosji i Austrii.