koda Auto Polska S.A. importerem roku 2007 marki koda w kategorii marketing
koda Auto Polska S.A. importerem roku 2007 marki koda w kategorii marketing
Firma została uznana za najlepszą pod tym względem w 2007 roku spośród 25 europejskich importerów ocenianych przez centralę w Mladá Boleslav.
Podczas uroczystej gali nagrodę z rąk Dyrektora Marketingu koda Auto Marcala Farrerasa odebrał Łukasz Zadworny, Członek Zarządu koda Auto Polska S.A. od stycznia 2008 r., który w 2007 r. był odpowiedzialny za działania marketingowe polskiego importera.
koda Auto Polska S.A. wyprzedziła w najnowszym rankingu Importer Roku w kategorii strategia marketingowa Niemcy oraz Wielką Brytanię. Podczas oceny importerów jurorzy brali pod uwagę aż kilkanaście kryteriów.
Najważniejsze z nich odnosiły się do efektywności działań marketingowych i komunikacji marketingowej oraz skuteczności narzędzi wspierających strategię sprzedaży, poziomu satysfakcji trzech grup: klientów kupujących nowe samochody, klientów korzystających z obsługi posprzedażowej oraz pracowników sieci dealerskiej. - Przygotowana strategia marketingowa, która została doceniona przez producenta, przyniosła w 2007 roku wymierne efekty. Nowa koda Fabia po raz kolejny została najlepiej sprzedającym się w Polsce modelem samochodu, a koda Octavia zdobyła w rankingu sprzedaży samochodów wicemistrzostwo - mówi Maciej Michalik, Marketing Manager koda Auto Polska S.A. - Cieszymy się jednocześnie, że nasze pomysły inspirują kolegów z Mladá Boleslav. Docenione przez jurorów konkursu polskie rozwiązania szkoleniowe będą wykorzystane podczas szkoleń produktowych kody Superb dla sprzedawców w całej Europie - dodaje Michalik.
Uznanie zdobyły także oryginalne projekty marketingowe, takie jak Szkoła Auto szkoląca podczas kursów bezpiecznej jazdy dwa tysiące kierowców rocznie i Fabia Monnari, promocja najpopularniejszego modelu kody skierowana do młodych, dynamicznych kobiet. Konkurs "Importer Roku" marki koda był do tej pory organizowany trzykrotnie, a koda Auto Polska S.A. po raz pierwszy odniosła zwycięstwo w kategorii marketing za działania realizowane w 2005 roku.