SKODA AUTO Polska wspiera akcję TVP Reklama Dzieciom
22 grudnia 2011

SKODA AUTO Polska wspiera akcję TVP Reklama Dzieciom

SKODA AUTO Polska wspiera akcję TVP Reklama Dzieciom

SKODA AUTO Polska po raz kolejny zaangażowała się w pomoc potrzebującym dzieciom, tradycyjnie w okresie przedświątecznym włączając się w telewizyjne akcje reklamowe.

Podobnie, jak w ubiegłym roku, także 6. grudnia tego roku, SKODA AUTO Polska zaangażowała się w Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu, wyemitowany przed głównym wydaniem „Wydarzeń” o godz. 18.45. Obejrzało go średnio 7,31 mln widzów. Dzięki temu, Fundacji Polsat udało się zebrać rekordową kwotę ponad 2 mln zł.

...

W tym roku blok obejrzeć mogli też internauci za pomocą aplikacji internetowej ipla. Z tej możliwości skorzystało 4 185 użytkowników. Cała zebrana kwota - ponad 2 mln zł - zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.

...

Także od wielu lat Telewizja Polska S.A. w każdą wigilię Bożego Narodzenia emituje charytatywny blok reklamowy, z którego całkowity dochód przekazywany jest dzieciom potrzebującym pomocy. W tym roku już po raz szósty ŠKODA przyłączy się do tej akcji. Blok reklamowy zostanie wyemitowany w TVP1 przed Wiadomościami, a cały dochód zostanie przekazany placówkom prowadzącym działalność opiekuńczo-wychowawczą na rzecz dzieci. Reklama Dzieciom to akcja charytatywna, która jest realizowana przez Telewizję Polską S.A. od 1992 roku. Marka ŠKODA wzięła w niej udział w 2002, 2003, 2006, 2009 i 2010 roku.

Marcin Weksej, specjalista ds. kontaktu z dziennikarzami wyjaśnia udział marki ŠKODA w tego typu akcjach: „Pomoc dzieciom na stałe wpisana jest w politykę naszej firmy. ŠKODA to marka, dla której takie wartości, jak rodzina, bezpieczeństwo i zaufanie są ważne – dlatego bez wahania postanowiliśmy wesprzeć ten szczytny cel już po raz szósty”.

...

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,84 kB
Pobierz
Proszę czekać...