KODA Connect łączy wszystkie niezbędne informacje w jednej aplikacji
KODA Connect łączy wszystkie niezbędne informacje w jednej aplikacji
KODA zaprezentowała zaktualizowaną aplikację KODA Connect, która łączy funkcje KODA Connect oraz KODA OneApp. Nowa wersja została wzbogacona o dodatkowe funkcje i ułatwienia w zakresie zdalnego dostępu do pojazdu oraz łączności z nim. Dodatkowo kierowcy w przyszłości będą mogli cieszyć się ujednoliconym designem na wszystkich urządzeniach, w tym smartfonach, smartwatchach oraz ekranie infotainment wewnątrz pojazdu.
- Ciągle pracujemy nad tym, aby zwiększyć pozytywne doświadczenie użytkowników naszych aplikacji. Ulepszona aplikacja KODA Connect łączy w sobie funkcje poprzedniej aplikacji Connect oraz KODA OneApp w jedną, przejrzystą całość. W przyszłości przewidujemy również wprowadzenie ujednoliconego oraz łatwego w obsłudze dostępu do wszystkich kanałów KODY, takich jak strony internetowe i inne aplikacje. Zrealizowanie tego celu jest jednym z naszych priorytetów - mówi Alain Favey, Członek Zarządu KODA AUTO do spraw Sprzedaży i Marketingu.
Do tej pory użytkownicy KODY wybierali między dwiema różnymi aplikacjami dostępnymi dla swoich pojazdów. KODA Connect umożliwiała na przykład zdalne zamykanie pojazdu czy wyświetlanie lokalizacji zaparkowanego auta. Dodatkowo użytkownicy mogli jeszcze łatwiej zlokalizować swój pojazd na dużych parkingach za pomocą funkcji Honk & Flash, aktywować ogrzewanie postojowe, a także zaplanować wizytę w serwisie.
KODA OneApp wymagała z kolei technologii SmartLink+ obecnej w pojeździe i bezpośredniego połączenia ze smartfonem. Aplikacja wykorzystywała MirrorLink lub Apple CarPlay, aby uzyskać dostęp do informacji o pojeździe w czasie rzeczywistym, które wyświetlane były na centralnym ekranie wewnątrz pojazdu. Usługi takie jak informacje na temat przebiegu jazdy, planowanie trasy czy podgląd obecnego stanu pojazdu były obecne w obu aplikacjach w zbliżonej do siebie formie.
Udoskonalona wersja KODA Connect łączy w sobie usługi oferowane poprzednio w dwóch, oddzielnych aplikacjach. Dzięki temu po jednorazowej rejestracji, oferuje ona ciągły i ujednolicony dostęp do wszystkich usług z zakresu connectivity.
- Łącząc obie aplikacje ujednolicamy system, aby oferować użytkownikom łatwy i wygodny dostęp do naszych usług za pośrednictwem różnych urządzeń – komentuje Andre Wehner, Chief Digital Officer marki KODA.
Ulepszona aplikacja KODA Connect dostępna jest za darmo dla użytkowników Androida oraz iOS w poszczególnych sklepach z aplikacjami.