ŠKODA dzieli drogę z Galerią Plakatu AMS
6 grudnia 2021

ŠKODA dzieli drogę z Galerią Plakatu AMS

ŠKODA dzieli drogę z Galerią Plakatu AMS

Rok 2021, opatrzony przez markę ŠKODA hasłem #ROKBEZPIECZEŃSTWA, wiąże się z szeregiem kampanii na rzecz bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego. W ramach kolejnej akcji ŠKODA została partnerem głównym 22. konkursu Galerii Plakatu AMS zorganizowanego pod hasłem „(Nie)bezpieczne pasy”. Zadaniem uczestników tegorocznej edycji było zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich kierowców i pieszych.

Troska o bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego jest istotną częścią marki ŠKODA. Firma nie tylko oferuje samochody, spełniające najwyższe wymogi bezpieczeństwa, ale też aktywnie działa na rzecz edukacji oraz zwiększania świadomości kierowców w kwestii odpowiedzialnego zachowania się na drodze. Osoba siadająca za kierownicą – samochodu lub też roweru – staje się odpowiedzialna za bezpieczeństwo każdego uczestnika ruchu. Myśl ta towarzyszy marce ŠKODA m.in. w kampanii „Dzielimy razem drogę”, która przypomina, że wszyscy są pełnoprawnymi użytkownikami dróg. Niezależnie od tego, czy kieruje się samochodem, prowadzi rower, spaceruje lub zajmuje miejsce pasażera – zawsze powinno się dbać o wspólne bezpieczeństwo.

Z tego względu ŠKODA zaangażowała się w kolejną kampanię – tym razem we współpracy z Galerią Plakatu AMS. Akcja zwraca uwagę na problem przejść dla pieszych, które często wbrew swojej funkcji stają się miejscami niebezpiecznych zdarzeń. W duchu tej tematyki zostało utrzymane zadanie uczestników 22. konkursu Galerii Plakatu AMS ujęte w haśle „(Nie)bezpieczne pasy”. Wiązało się ono z zaprojektowaniem edukacyjnego plakatu wskazującego wspólną odpowiedzialność kierowców i pieszych za bezpieczeństwo na przejściach.

- Kwestie bezpieczeństwa – nie tylko z perspektywy kierowców, ale też rowerzystów i pieszych – to bardzo ważny element tożsamości marki ŠKODA. Możliwość uczestniczenia w obradach jury i obejrzenie ponad 1300 kreatywnych prac skupionych wokół tego tematu było niezwykle ciekawym doświadczeniem. Pozwoliło spojrzeć na problem oczami artystów, co daje kolejny, cenny punkt widzenia – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ŠKODA Polska.

Konkurs Galerii Plakatu AMS miał charakter otwarty, a jego rozstrzygnięcie nastąpiło 5 grudnia. Główną nagrodę zdobyła Anna Parada, a wyróżnieni zostali: Liliia Drahomaretska, Łukasz Mesjasz, Katarzyna Nachman, Julia Sikorska oraz Wiktoria Wojnarowska. Zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce w 2022 r.

Nagroda główna – Anna Parada

Nadzór nad prawidłowym przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Audyt Polska. Partnerem głównym tej edycji jest ŠKODA przy współpracy z Isobar Polska, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Partnerami zostali także: Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi – Radio TOK FM, Gazeta.plNowyMarketing.pl.

Multimedia

Pobierz paczkę multimediów

Format: zip
Rozmiar: 214,62 kB
Pobierz

Pobierz plik PDF

Format: pdf
Rozmiar: 364,49 kB
Pobierz

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 3,23 kB
Pobierz
Proszę czekać...