KODA Fabia numerem jeden polskiego rynku!
KODA Fabia numerem jeden polskiego rynku!
Od 2005 roku, kiedy KODA po raz pierwszy została liderem na rynku motoryzacyjnym w Polsce, podstawowe wartości każdej KODY, jak przemyślane rozwiązania, przestrzeń, doskonała relacja ceny do jakości i niskie koszty późniejszej eksploatacji stały się już dobrze znane kierowcom w naszym kraju. To właśnie dzięki nim wszystkie modele czeskiego producenta okupują czołowe lokaty w zestawieniach swoich segmentów, a w klasyfikacji marek KODA pewnie zajmuje przez cały czas pozycję ulubionej marki Polaków, w wynikach rejestracji wyprzedzając blisko o 5,5 tysiąca szt. kolejnego rywala.
W lipcu faworytem Polaków została Fabia. Nietrudno zrozumieć motywację kupujących: ich serca wygrywa atrakcyjnym wyglądem i dynamicznym charakterem, do rozumów przemawiając nowoczesnymi rozwiązaniami z zakresu napędu i bezpieczeństwa. Dobrze znany już Klientom model jest przez cały czas udoskonalany, by dostarczać produkt możliwie najbardziej nowoczesny i zgodny z najnowszymi trendami. Fabia przeszła kolejną modernizację w styczniu tego roku, zyskując nowe kierownice i gałki zmiany biegów oraz logotypy.
Pierwsze miejsce w zestawieniu rynkowym to wielkie osiągnięcie tego modelu i dowód nie tylko na nieustającą, ale wręcz rosnącą w ogromnym tempie jego popularność – w porównaniu do tego samego miesiąca rok temu, osiągnięto wynik lepszy aż o 86%. Bestsellerowe auto czeskiego producenta wyszło też na prowadzenie w tabeli sprzedaży nowych samochodów od początku tego roku. W całym 2013 zarejestrowano już 6 820 Fabii, co oznacza niesłabnący i stabilny wzrost powodzenia tego modelu - w porównaniu do analogicznego okresu z poprzedniego roku, wynik poprawiono aż o 11%. Może to być dla producenta powód do wielkiego zadowolenia, biorąc dużo uwagę skromniejszy wzrost rynku w tym okresie, wynoszący niecałe 2%.