ŠKODA gratuluje Vincenzo Nibali zwycięstwa w Tour de France!
28 lipca 2014

ŠKODA gratuluje Vincenzo Nibali zwycięstwa w Tour de France!

ŠKODA gratuluje Vincenzo Nibali zwycięstwa w Tour de France!

Vincenzo Nibali i reszta zwycięzców z dumą wznieśli w paryskie niebo puchary z czeskiego kryształu, zaprojektowane przez stylistów ŠKODY.

To już jedenasty raz, kiedy ŠKODA była oficjalnym partnerem tego najważniejszego wyścigu kolarskiego na świecie. Obecność czeskiej marki jest z roku na rok coraz ważniejsza: zapewnia ona zapleczu technicznemu aż 250 samochodów, które w trudnych warunkach wyścigu pokonują przez trzy tygodnie w sumie około 2,8 miliona kilometrów.

Od 2004 roku marka sponsoruje białą koszulkę dla najlepszego zawodnika do 25. roku życia, którą przez część tegorocznego wyścigu nosił polski kolarz Michał Kwiatkowski. Poprzez Tour de France ŠKODZIE udało się dotrzeć do szesnastu milionów fanów zgromadzonych przy trasach wyścigu i aż 3,5 miliarda widzów przed telewizorami i komputerami.
W niedzielę, po dwudziestu jeden etapach i 3 660 kilometrach zmagań, setki tysięcy fanów z przejęciem oglądało ceremonię zwycięzców na paryskich Polach Elizejskich. Członek zarządu ŠKODY ds. Zakupów, Karlheinz Hell, pogratulował zwycięzcy wyścigu Włochowi Vincenzo Nibali i zaprezentował trofeum dla zdobywcy białej koszulki - najlepszego kolarza do 25. roku życia - Thibauta Pinota z Francji.
Biała koszulka w czerwone grochy, dla najlepszego kolarza górskiego, sensacyjnie padła w tym roku łupem Polaka Rafała Majki, a zieloną dla najlepszego sprintera do mety dowiózł Peter Sagan ze Słowacji. Wszyscy czterej sportowcy z wielką radością odebrali puchary wykonane z czeskiego kryształu - zaprojektowane w studiu projektowym ŠKODY przez projektanta Petera Olaha.
Werner Eichhorn, Członek Zarządu ŠKODY odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, pozytywnie podsumował zaangażowanie marki w tegoroczną edycję Tour de France: „W tym roku znów byliśmy świadkami bardzo inspirującego kolarstwa. Jako oficjalni partnerzy wydarzenia już od jedenastu lat, jesteśmy zachwyceni, że możemy mieć swój wkład w to wielkie kolarskie wydarzenie.”

Oprócz bardzo rozbudowanej floty dwustu pięćdziesięciu samochodów ŠKODA na trasach wyścigu, czeska marka była obecna na każdym kroku zawodów dzięki wielkoformatowym reklamom na startach, metach i wzdłuż całych tras etapów. Marka prowadziła przez ten czas bardzo rozbudowaną kampanię komunikacyjną. Polscy fani wyścigu mogą cały czas dowiedzieć się więcej na temat jego historii oraz przebiegu na stronie http://skoda-rowery.pl.

Najważniejszym autem wyścigu był „Czerwony Samochód” - prowadząca kolarzy ŠKODA Superb, która była mobilnym centrum dowodzenia Dyrektora Wyścigu Christiana Prudhomme’a. Flota wielu różnych modeli ŠKODA obsługiwała wyścig przez całą dobę.

To bardzo ważny element zaangażowania marki w wydarzenie - od 2004 roku samochody ŠKODA pokonały na trasie wyścigu już w sumie około 28 milionów kilometrów, nie psując się ani razu.

Ten pełen sukcesów, długofalowy patronat sponsorski nad Tour de France i innymi krajowymi i międzynarodowymi wydarzeniami kolarskimi, podkreśla bliski związek ŠKODY z tym sportem. Historia marki rozpoczyna się od produkcji rowerów przez założycieli ŠKODY, Václava Laurina i Václava Klementa w 1895 roku. Obok hokeja i zespołu rajdowego ŠKODA Motorsport, kolarstwo to trzeci z kluczowych elementów strategii sponsorskiej marki.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 3,56 kB
Pobierz
Proszę czekać...