ŠKODA KAMIQ w kampanii „Mój SUV, moje miasto”
9 marca 2021

ŠKODA KAMIQ w kampanii „Mój SUV, moje miasto”

ŠKODA KAMIQ w kampanii „Mój SUV, moje miasto”

ŠKODA realizuje nową kampanię reklamową, której bohaterem jest model KAMIQ. Towarzyszy jej hasło „Mój SUV, moje miasto” podkreślające miejski charakter pojazdu. Stylowa sylwetka, przestronność, bezpieczeństwo i wsparcie systemów asystujących to największe atuty samochodu, który łączy w sobie zalety SUV-a i dynamikę auta kompaktowego.
 
Kobieta w sportowym stroju i kasku ochronnym przemierza wyboistą trasę na sportowym rowerze. Czerwony SUV mknie przez miejskie drogi. Rowerzystka zatrzymuje się obok ŠKODY KAMIQ i zdejmuje kask. Jest przepełniona energią. Samochód dynamicznie pokonuje kolejne ulice, a z ust lektorki pada hasło „Miasto można odkrywać na wiele sposobów. ŠKODA KAMIQ. Mój SUV, moje miasto”.
 
Tak prezentuje się spot reklamowy, do obejrzenia TUTAJ, będący elementem najnowszej kampanii ŠKODY KAMIQ, która wystartowała 1 marca. Wyraziste ujęcia, dynamiczny montaż i pełna energii muzyka podkreślają wyjątkowy charakter pojazdu. Kampania akcentuje to, że model idealnie nadaje się na miejskie drogi i pozwala na nowo odkryć znaną nam przestrzeń. ŠKODA KAMIQ zmienia perspektywę kierowcy, sprawiając, że przemierzanie miasta to nie tylko zwykła podróż, ale również styl życia.
 
Twórcy kampanii kładą nacisk na kilka istotnych cech miejskiego SUV-a. To nowoczesna, zgrabna sylwetka, przestronne i ergonomiczne wnętrze, szereg systemów bezpieczeństwa ułatwiających poruszanie się po mieście i parkowanie, a także zaawansowane rozwiązania z zakresu ochrony kierowcy, pasażerów i pozostałych użytkowników drogi.
  
Model KAMIQ charakteryzuje się nowoczesną linią nadwozia, komunikującą nowy język stylistyczny marki. Auto posiada nową generację systemów infotainment, najnowsze systemy bezpieczeństwa oraz bogate wyposażenie standardowe. KAMIQ łączy zalety SUV-a, takie jak większy prześwit i wyższa pozycja za kierownicą, ze zwinnością aut kompaktowych.

Kampania rozpoczęła się 1 marca. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.

Multimedia

Pobierz paczkę multimediów

Format: zip
Rozmiar: 141,06 kB
Pobierz

Pobierz plik PDF

Format: pdf
Rozmiar: 363,15 kB
Pobierz

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 2,16 kB
Pobierz
Proszę czekać...