20 lutego 2014
KODA liderem na polskim YouTube
KODA liderem na polskim YouTube
Badanie Sotrender, pokazujące jak działają na YouTube polskie marki wykazało, że kanał KODA Polska, istniejący dopiero od sierpnia 2011 roku, jest już największym na polskim YouTube w kategorii samochody!
Kanał KODA Polska świetnie wypada pod względem liczby odsłon - 7 642 581, ale też cieszy się największą liczbą subskrybentów i najwyższym zaangażowaniem użytkowników, na co ma wpływ liczba polubień filmów oraz komentarzy.
Od pierwszego dnia funkcjonowania, kanał KODA Polska zgromadził 1 600 subskrybentów, łącznie na kanale dostępnych publicznie jest ponad 360 filmów, które trwają w sumie 76 021 sekund!
„Nowy wymiar KODY” z ponad milionem odsłon, „Daj się porwać nowej KODZIE Yeti” z imponującą liczbą ponad 300 tysięcy odsłon oraz „Wyprzedaż samochodów KODA z rocznika 2013” z ponad 100 tysiącami odsłon.
Kanał KODA Polska wita oglądających specjalnie przygotowanym widgetem, który umożliwia zapoznanie się z nowościami w ofercie, obejrzenie aktualnych filmów, zapis na jazdę próbną oraz newsletter, jak również przejście na stronę www lub profil na Facebooku.
Kanał KODA Polska wita oglądających specjalnie przygotowanym widgetem, który umożliwia zapoznanie się z nowościami w ofercie, obejrzenie aktualnych filmów, zapis na jazdę próbną oraz newsletter, jak również przejście na stronę www lub profil na Facebooku.