koda liderem polskiego rynku motoryzacyjnego
koda liderem polskiego rynku motoryzacyjnego
Bez wątpienia nie jest to przypadek, lecz konsekwencja przemyślanej strategii, która przyczyniła się do sukcesu kody w naszym kraju. U jej podstaw leży najwyższa jakość produktu, jakim są poszczególne modele: koda Fabia, Nowa koda Octavia, koda Octavia Tour i koda Superb, dopasowanie oferty do potrzeb polskich kierowców oraz ciągle podwyższane standardy obsługi Klienta. Wszystko to wpływa na rosnącą popularność marki, czego dowodem są właśnie najnowsze wyniki sprzedaży. W kwietniu br. sprzedano 2554 szt. samochodów marki koda, a udział w rynku przekroczył 13%. Model koda Fabia (Hatchback, Sedan i Combi), sprzedany został w liczbie 1790 szt., Nowa koda Octavia – 282 szt. i Nowa koda Octavia Combi 69 szt., z salonów dealerskich wyjechało 210 szt. kody Octavia Tour i 128 szt. kody Octavia Tour Combi, a także 75 szt . flagowego modelu marki – koda Superb. Przewaga nad konkurentami jest duża. Zdystansowana Toyota sprzedała 2064 samochodów. Na trzecim miejscu znalazł się Fiat. Z salonów dealerskich tej marki wyjechało 1912 aut. Samochody marki koda już od 100 lat tworzone są z myślą o wygodzie i satysfakcji kierowców oraz ich rodzin. Codziennie mogą oni docenić szereg przemyślanych i często nowatorskich rozwiązań, które znacząco wpływają na komfort i funkcjonalność aut rodem z Mladá Boleslav. Stworzona w naszym kraju przez 10 lat działalności koda Auto Polska S.A. gęsta sieć autoryzowanych punktów dealerskich i serwisowych zapewnia dostępność i najwyższą jakość usług. Zarówno przy zakupie samochodu, jak i później, podczas długoletniej eksploatacji auta.