Škoda liderem polskiego rynku motoryzacyjnego
6 maja 2005

Škoda liderem polskiego rynku motoryzacyjnego

Škoda liderem polskiego rynku motoryzacyjnego

Już w lutym pojawiły się pierwsze oznaki wysokiego pozycjonowania marki Škoda przez polskich Klientów. W kwietniowych rankingach sprzedaży Škoda zajęła najwyższe miejsce na podium.

Bez wątpienia nie jest to przypadek, lecz konsekwencja przemyślanej strategii, która przyczyniła się do sukcesu Škody w naszym kraju. U jej podstaw leży najwyższa jakość produktu, jakim są poszczególne modele: Škoda Fabia, Nowa Škoda Octavia, Škoda Octavia Tour i Škoda Superb, dopasowanie oferty do potrzeb polskich kierowców oraz ciągle podwyższane standardy obsługi Klienta. Wszystko to wpływa na rosnącą popularność marki, czego dowodem są właśnie najnowsze wyniki sprzedaży. W kwietniu br. sprzedano 2554 szt. samochodów marki Škoda, a udział w rynku przekroczył 13%. Model Škoda Fabia (Hatchback, Sedan i Combi), sprzedany został w liczbie 1790 szt., Nowa Škoda Octavia – 282 szt. i Nowa Škoda Octavia Combi 69 szt., z salonów dealerskich wyjechało 210 szt. Škody Octavia Tour i 128 szt. Škody Octavia Tour Combi, a także 75 szt . flagowego modelu marki – Škoda Superb. Przewaga nad konkurentami jest duża. Zdystansowana Toyota sprzedała 2064 samochodów. Na trzecim miejscu znalazł się Fiat. Z salonów dealerskich tej marki wyjechało 1912 aut. Samochody marki Škoda już od 100 lat tworzone są z myślą o wygodzie i satysfakcji kierowców oraz ich rodzin. Codziennie mogą oni docenić szereg przemyślanych i często nowatorskich rozwiązań, które znacząco wpływają na komfort i funkcjonalność aut rodem z Mladá Boleslav. Stworzona w naszym kraju przez 10 lat działalności Škoda Auto Polska S.A. gęsta sieć autoryzowanych punktów dealerskich i serwisowych zapewnia dostępność i najwyższą jakość usług. Zarówno przy zakupie samochodu, jak i później, podczas długoletniej eksploatacji auta.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,94 kB
Pobierz
Proszę czekać...