Škoda na dwóch kołach
24 października 2007

Škoda na dwóch kołach

Škoda na dwóch kołach

Škoda Auto podtrzymuje swoje zaangażowanie w organizację słynnego wyścigu Tour de France na kolejne cztery lata, aż do 2011 roku.



Škoda Auto właśnie podpisała porozumienie z organizatorem Tour de France – A.S.O (Amaury Sport Organisation) – w sprawie wsparcia wyścigu w latach 2008-2011. Firma zaangażowała się w sponsoring zawodów w 2004 roku i od tej pory nieprzerwanie występuje jako jeden z głównych donatorów Tour de France. Kolarstwo, obok hokeja, jest jednym z filarów sponsoringu i strategii komunikacji firmy w obszarze sportu. Nasze zaangażowanie w kolarstwo, a szczególnie współpraca z Tour de France, to część naszej długoterminowej strategii tworzenia zespołu z najlepszymi, w ten sposób z jednej strony podnosimy świadomość marki i jej dostępność, z drugiej natomiast pokazujemy wysoką jakość naszych produktów – stwierdził Martin Lauer, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej Škoda Auto. Kolarstwo to ogólnoświatowy fenomen, dyscyplina sportowa uprawiana przez miliony ludzi w różnym wieku, pracujących w różnych zawodach. Chcemy zaistnieć tam, gdzie są nasi potencjalni klienci i jednocześnie wspierać ten wspaniały sport – dodaje Martin Lauer. Współpraca z Tour de France obejmuje wsparcie wielu zawodów organizowanych przez A.S.O we Francji i w Belgii, tak jak bardzo dobrze znany wiosenny, klasyczny wyścig Paryż-Roubaix. Dzięki zagranicznym działaniom producent samochodów z Mladó Boleslav od zeszłego roku zaangażował się we współpracę w Giro dóItalia.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,60 kB
Pobierz
Proszę czekać...