KODA na polskim rynku: bardzo dobre dane sprzedażowe w czerwcu i lipcu
KODA na polskim rynku: bardzo dobre dane sprzedażowe w czerwcu i lipcu
KODA Polska przedstawia bardzo dobre wyniki z ostatnich dwóch miesięcy bieżącego roku. Uzyskany rezultat podkreśla silną pozycję marki na polskim rynku motoryzacyjnym. Wzrostowy trend rejestracji aut KODY i znakomite przyjęcie nowej generacji modelu OCTAVIA to efekt konsekwentnie realizowanej i efektywnej strategii sprzedażowej wspartej odpowiednimi działaniami komunikacyjnymi.
Samochody KODY cieszą się ogromną popularnością na polskim rynku. To właśnie pojazdy marki znalazły się w czerwcu i lipcu na pierwszym miejscu motoryzacyjnych list sprzedażowych. Najpopularniejszymi modelami niezmiennie pozostają FABIA oraz OCTAVIA. Pozytywne rezultaty przynosi również ofensywa modelowa w segmencie SUV, który zyskuje zaufanie coraz większej rzeszy polskich kierowców.
5523 nowych pojazdów zarejestrowanych w Polsce w czerwcu oznacza nie tylko topową pozycję na rynku, ale także wzrost o 6,7 proc. w porównaniu do czerwca 2019 roku. KODA odnotowała także wzrost udziałów w rynku do 15,40 proc. (+3,93 proc.), również zajmując pierwszą pozycję w tej kategorii w czerwcu.
W czerwcu zarejestrowano 556 modeli KAROQ (+35,94 proc.) oraz 490 modeli KODIAQ (+38,81 proc.). Flagowy SUPERB, który zyskał nową odsłonę w ubiegłym roku, może pochwalić się wzrostem o 4,74 proc. rok do roku, a kompaktowa SCALA, która została bardzo dobrze przyjęta przez kierowców, cieszy sią rosnącą popularnością, co przekłada się na 634 zarejestrowane egzemplarze.
W lipcu zarejestrowano 5540 pojazdów marki KODA. Wynik ten ponownie uplasował markę na pierwszym miejscu zestawienia. Na czołówkę najpopularniejszych modeli, za KODĄ OCTAVIA i FABIA, wysunął się SUPERB z liczbą 569 zarejestrowanych egzemplarzy (+7,77 proc.), a udaną sprzedaż kontynuują modele KAMIQ, KAROQ i SCALA.
– Zajęcie pierwszego miejsca na listach sprzedażowych z czerwca i lipca dowodzi, że odpowiadamy na zmieniające się potrzeby konsumentów i trafiamy do nich z naszą ofertą. Wyniki ostatnich miesięcy są efektem ciężkiej pracy całego zespołu KODA. Specjalna oferta, którą przygotowaliśmy z okazji jubileuszu 125-lecia przyniosła zamierzone rezultaty, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni. Z optymizmem patrzymy na drugie półrocze, szczególnie że nowa OCTAVIA, dostępna w wielu wariantach, została bardzo dobrze przyjęta przez polski rynek. Wierzymy, że stałe poszerzanie naszego portfolio modeli pozwoli nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty – komentuje Tomasz Porawski, Dyrektor marki KODA w Polsce.