koda nagrodzona w konkursie Kreatura za projekt „Odkryj najtrudniejszy szlak oczami ratowników”
koda nagrodzona w konkursie Kreatura za projekt „Odkryj najtrudniejszy szlak oczami ratowników”
koda triumfuje w tegorocznej edycji konkursu Kreatura – ogólnopolskiego wydarzenia doceniającego twórcze interpretacje i projekty. Organizatorzy poszukują wyjątkowych koncepcji, odznaczających się unikatowymi wartościami, świeżością i oryginalnością. Tymi cechami wykazała się immersyjna kampania marki we współpracy z zespołem TOPR pod tytułem „Odkryj najtrudniejszy szlak oczami ratowników”. Realizacja otrzymała nagrodę główną w kategorii: Digital – AR i VR oraz dwa wyróżnienia w kategoriach: Content marketing – Branded content i Techniki – zdjęcia filmowe.
Nagroda przyznana przez Kreaturę to dla kody wyraz uznania za wybitne osiągnięcia w dziedzinie immersyjnych rozwiązań oraz za wspieranie projektów edukacyjno-turystycznych. Realistyczny symulator dostarcza nie tylko niezapomnianych wrażeń wirtualnej podróży, ale także promuje ciężką pracę ratowników górskich.
Wartością łączącą kodę i TOPR jest propagowanie szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Poprzez projekt „Odkryj najtrudniejszy szlak oczami ratowników” marka pragnęła zachęcić turystów do odkrycia najtrudniejszego szlaku turystycznego w Polsce. Przejście trasy na Orlą Perć wymaga doskonałego przygotowania fizycznego, wyjątkowej odporności na lęk wysokości i dużej sprawności w poruszaniu się po terenie skalnym. Dzięki kampanii z wykorzystaniem kamer z technologią 360, odbiorcy mieli możliwość wcielenia się w rolę doświadczonych ratowników TOPR, oglądania Tatr ich oczami i zaznajomienia się z realiami górskich wycieczek. Wszystko po to, aby zwiększać świadomość turystów oraz zachęcać ich do zachowania wszystkich zasad bezpieczeństwa.
Nagroda Kreatura to duże wyróżnienie w obszarze kreatywnej technologii w Polsce, a zdobycie głównej nagrody w kategorii VR/AR świadczy o znaczącym wkładzie kody w promowanie nowoczesnych rozwiązań. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine, produkcją filmów zajmował się ONES. Partnerem technologicznym w zakresie gogli VR był Virtualhouse. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.