ŠKODA nagrodzona za Eko Marketing w konkursie Golden Arrow
28 czerwca 2021

ŠKODA nagrodzona za Eko Marketing w konkursie Golden Arrow

ŠKODA nagrodzona za Eko Marketing w konkursie Golden Arrow

Czy podróż z Zakopanego do Krakowa na 1 litrze paliwa jest realna? W modelu ŠKODA Octavia RS iV okazało się to jak najbardziej możliwe. Podczas finałowej gali 16. edycji konkursu Golden Arrow ŠKODA została nagrodzona w kategorii Eko marketing za projekt „Zakopianka challenge”. Jury złożone z najlepszych polskich marketingowców doceniło komunikację wyjątkowej cechy hybrydy plug-in oraz jej ekologiczne możliwości.

Kategoria Eko marketing wyróżnia działania marketingowe mające na celu zwiększenie wyników sprzedaży, uwzględniające dbałość o środowisko, a także będące świadectwem społecznej odpowiedzialności biznesu i odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów w zakresie jakości oferowanych przez markę produktów i usług oraz wartości, które za nią stoją. Nagrodzona kreacja ŠKODY to „Zakopianka challenge”, czyli wyzwanie rzucone Miko Marczykowi, rajdowemu mistrzowi Polski, aby przejechał słynną trasę z Zakopanego do Krakowa wykorzystując jedynie 1 litr benzyny.

Rajdowy mistrz przejechał podczas testu łącznie 108 km, wykorzystując dokładnie 0,8 litra benzyny na całej trasie. Miko wykorzystał możliwości modelu ŠKODA Octavia RS iV z napędem hybrydowym typu plug-in, który pozwolił na przejechanie większości trasy wyłącznie w trybie elektrycznym.

Podczas zmagań widzowie nie tylko widzieli, jak wygląda stan wykorzystania akumulatora oraz zużycia benzyny na poszczególnych kilometrach, ale dodatkowo dzięki specjalnej aplikacji mogli odczytać emocje, które towarzyszyły kierowcy w trakcie tego niecodziennego testu.

Wyzwaniem była nie tylko trasa, ale też utrzymanie zaangażowania u widzów – relacja wideo dokumentująca przejazd to ponad 17 minut materiału, który miał swoją premierę na polskim kanale motoryzacyjnym TVN Turbo. Film jest dostępny również online i zanotował już przeszło pół miliona wyświetleń.

– Przyznana statuetka Golden Arrow to kolejny dowód na efektywność prowadzonych przez nas działań marketingowych. Zrealizowana akcja przełożyła się na wyniki sprzedażowe naszych modeli z napędem hybrydowym typu plug-in. Równocześnie udowodniliśmy, że mogą one jeździć niezwykle ekologicznie, nawet na długich trasach – podsumowuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki ŠKODA.

Marka ŠKODA zachęca do obejrzenia materiału wideo, w którym można sprawdzić, jak Miko Marczyk poradził sobie z zadaniem przejechania z Zakopanego do Krakowa modelem ŠKODA Octavia RS iV.

Multimedia

Pobierz paczkę multimediów

Format: zip
Rozmiar: 100,84 kB
Pobierz

Pobierz plik PDF

Format: pdf
Rozmiar: 370,06 kB
Pobierz

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 2,61 kB
Pobierz
Proszę czekać...