ŠKODA najpopularniejsza wśród klientów indywidualnych
30 stycznia 2012

ŠKODA najpopularniejsza wśród klientów indywidualnych

ŠKODA najpopularniejsza wśród klientów indywidualnych

Jak wynika z danych przedstawionych przez CEPIK, dotyczących rejestracji samochodów osobowych i osobowych z homologacją ciężarową (tzw. "kratką") w Polsce, w 2011 roku marka ŠKODA była numerem 1 wśród klientów indywidualnych.

ŠKODA znalazła się na pierwszej pozycji, sprzedając w 2011 roku 13 424 samochodów osobom prywatnym. Na znajdującego się na drugiej pozycji Fiata zdecydowało się 11 663 nabywców. Najpopularniejszym modelem była ŠKODA Octavia, którą zakupiło 6 637 klientów indywidualnych. Warto podkreślić, że pierwszy raz w historii tego typu zestawień, ŠKODA została liderem wśród prywatnych właścicieli aut.

...

...

Maciej Michalik, Dyrektor Działu Marketingu SKODA AUTO Polska powiedział: "Ogromnie nas cieszy objęcie pozycji lidera sprzedaży wśród klientów indywidualnych. Jest to dla nas bardzo ważna grupą, dla której zawsze staramy się przygotować ciekawą i atrakcyjną cenowo ofertę. Wspomnę tu tylko o kilku akcjach, które udało się nam zrealizować w 2011 roku. Między innymi, wprowadziliśmy na rynek modele akcyjne Family, zaproponowaliśmy model Yeti w zupełnie innej - miejskiej odsłonie Street."

"Oprócz tego, cały czas staramy się docierać do klientów poprzez nasz program rekomendacji ‘ŠKODA. Wiesz co dobre!’, który zwraca uwagę na ciekawe atrakcje kulturalne, w których warto wziąć udział"

...

"Widać, że nasze działania marketingowe przynoszą zakładane efekty. A to z pewnością jeszcze nie koniec... Nie ukrywam, że liczymy na jeszcze lepszy rezultat w 2012 roku. Już dziś mogę powiedzieć, że zaprezentujemy klientom dwa zupełnie nowe modele ŠKODY, które, mamy nadzieję, przypadną im do gustu", dodał Michalik.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,84 kB
Pobierz
Proszę czekać...