KODA numerem 1 w Polsce wśród Klientów indywidualnych
KODA numerem 1 w Polsce wśród Klientów indywidualnych
Oprócz doskonałego rezultatu na rynku flotowym, KODA zachowuje niezmiennie bardzo silną pozycję wśród Klientów indywidualnych. Mają oni duży udział w sukcesie KODY w Polsce – do Klientów indywidualnych trafiał w 2014 roku blisko co trzeci nowy samochód tej marki.
Według danych Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Klienci indywidualni zarejestrowali w Polsce w zeszłym roku 13 166 samochodów z Czech, już kolejny rok osiągając w tym zestawieniu pierwsze miejsce.
KODA przeprowadza obecnie największą w historii marki kampanię modelową, w ramach której wprowadzane są zupełnie nowe lub gruntownie odświeżane modele we wszystkich segmentach. Doskonały wynik KODY jest zbudowany przez wyrównaną, wysoką formę rynkową wszystkich modeli marki. W większości segmentów, na którym obecna jest czeska marka, jej modele okupują czołowe miejsca zarówno wśród Klientów flotowych, jak i indywidualnych.