KODA OCTAVIA SPORTLINE dołącza do oferty marki
KODA OCTAVIA SPORTLINE dołącza do oferty marki
Do rodziny KODY OCTAVIA dołącza po raz pierwszy dynamiczna wersja SPORTLINE, którą wyróżniają m.in. czarne elementy nadwozia, trójramienna wielofunkcyjna sportowa kierownica, a także sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami i tapicerką ThermoFlux. KODĘ OCTAVIA SPORTLINE w wersji Liftback i Combi można zamówić z opcjonalnym zawieszeniem adaptacyjnym DCC i innowacyjnymi systemami wspomagania. Szeroka gama jednostek napędowych obejmuje silniki wysokoprężne, benzynowe a także hybrydę typu plug-in oraz technologię miękkiej hybrydy.
Nadwozie nowej KODY OCTAVIA SPORTLINE, wariantu dostępnego po raz pierwszy dla tego modelu, definiują czarne elementy charakterystyczne dla gamy SPORTLINE marki. Dynamiczny przedni spojler, obramowanie osłony chłodnicy i napis KODA na pokrywie bagażnika wykończone są w błyszczącej czerni. Połyskujący czarny tylny dyfuzor posiada chromowane elementy ozdobne. Czarny tylny spojler występuje zarówno w wersji Combi, jak i Liftback. Standardowe wyposażenie KODY OCTAVIA SPORTLINE obejmuje 18-calowe obręcze kół Vega AERO Pulsar z polerowanym czarnym wykończeniem. Opcjonalnie dostępne są, wyłącznie dla modelu SPORTLINE, 19-calowe czarne, polerowane obręcze Taurus.
Szeroka gama silników z napędem 4x4 lub na przednie koła
KODA OCTAVIA SPORTLINE jest dostępna z wydajnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz z napędami hybrydowym typu plug-in i w technologii miękkiej hybrydy. Kierowcy będą mogli wybrać spośród napędów na obie lub na przednią oś. Gama silników zaczyna się od 110 kW (150 KM) a zamyka ją opcja iV o mocy 150 kW (204 KM). Jednostkę 1.5 TSI o mocy 110 kW (150 KM) można zamówić z opcjonalną 7-biegową skrzynią DSG w technologii mild hybrid, natomiast wariant z silnikiem 2.0 TSI o mocy 140 kW (190 KM) jest standardowo wyposażony w przekładnię DSG i napęd na obie osie. Modele z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI oferują moc 110 kW (150 KM) z opcjonalną skrzynią DSG i napędem 4x4 oraz 147 kW (200 KM) z napędem na cztery koła oraz przekładnią DSG w standardzie. OCTAVIA iV SPORTLINE z napędem hybrydowym typu plug-in zapewnia moc 150 kW (204 KM).
Opcjonalna zawieszenie adaptacyjne DCC podkreśla zindywidualizowany charakter jazdy oraz oferuje 15 ustawień od komfortowych po sportowe. Systemy bezpieczeństwa dostępne jako opcja obejmują proaktywny system ochrony pasażerów Crew Protect Assist z funkcją ochrony podczas dachowania oraz innowacyjne systemy wspomagające, takie jak system antykolizyjny Collision Avoidance Assist i asystent skrętu Turn Assist, a także nową centralną poduszkę powietrzną między przednimi fotelami.
Wnętrze ze sportowymi fotelami i trójramienną sportową kierownicą
Wnętrze KODY OCTAVIA SPORTLINE zostało zainspirowane najwyższym poziomem wykończenia Style i obejmuje wykończenie deski rozdzielczej z materiału oraz listwy ozdobne wykończone błyszczącą czernią przypominającą lakier fortepianowy. Sportowe fotele mają zintegrowane zagłówki i są wyposażone w wyjątkowo przewiewną tapicerkę ThermoFlux. Wielofunkcyjna sportowa kierownica ma trzy ramiona i ozdobny emblemat SPORTLINE, a na progach przednich drzwi znajduje się napis OCTAVIA.
Nowa KODA OCTAVIA SPORTLINE poszerzyła bogatą ofertę marki. Obecnie kierowcy mogą wybrać, oprócz wariantu klasycznego i SPORTLINE, także usportowioną wersję RS lub wersję SCOUT o uterenowionym charakterze. Ponadto dla modelu dostępny jest szeroki wybór napędów, od najnowszej generacji silników EVO zarówno wysokoprężnych, jak i benzynowych po napędy hybrydowe typu plug-in czy mild hybrid.
Z cennikiem modelu OCTAVIA SPORTLINE można zapoznać się pod LINKIEM.