KODA od 30 miesięcy liderem polskiego rynku motoryzacyjnego
KODA od 30 miesięcy liderem polskiego rynku motoryzacyjnego
Na taki sukces KODY miało wpływ wiele elementów. Czeski producent systematycznie wprowadzał nowe modele pojawiając się w zupełnie nowych dla siebie segmentach. Regularnie wzbogacał gamę silnikową i zaskakiwał Klientów atrakcyjnymi pakietami. Wkroczenie w 2009 rok z Yeti, pierwszym SUV-em marki, pojawienie się Superba w wersji kombi, Fabii i Roomstera po faceliftingu w 2010 roku, czy nowej Octavii Tour – to tylko kilka z czynników, które niewątpliwie przyczyniły się do utrzymywania wiodącej pozycji na polskim rynku motoryzacyjnym przez tak długi okres. Oprócz tego sprzedaż wspierana była ciekawymi kampaniami promocyjnymi, bardzo dobrze odbieranymi przez Klientów.
Najważniejsze momenty, które wpłynęły na tak silną pozycję KODY w Polsce prezentuje poniższa grafika.
KODA utrzymuje pozycję lidera najdłużej, tj. od 30 miesięcy. Poniższa tabelka szczegółowo pokazuje przedziały czasu, w których poszczególne marki uzyskiwały pierwsze miejsce w miesięcznych rankingach sprzedaży samochodów osobowych w Polsce.