ŠKODA od 30 miesięcy liderem polskiego rynku motoryzacyjnego
7 października 2011

ŠKODA od 30 miesięcy liderem polskiego rynku motoryzacyjnego

ŠKODA od 30 miesięcy liderem polskiego rynku motoryzacyjnego

Niezmiennie od 30 miesięcy, ŠKODA pozostaje liderem miesięcznych zestawień sprzedaży samochodów osobowych w Polsce. To najdłuższe, jak do tej pory, przewodnictwo jednej marki.

Na taki sukces ŠKODY miało wpływ wiele elementów. Czeski producent systematycznie wprowadzał nowe modele pojawiając się w zupełnie nowych dla siebie segmentach. Regularnie wzbogacał gamę silnikową i zaskakiwał Klientów atrakcyjnymi pakietami. Wkroczenie w 2009 rok z Yeti, pierwszym SUV-em marki, pojawienie się Superba w wersji kombi, Fabii i Roomstera po faceliftingu w 2010 roku, czy nowej Octavii Tour – to tylko kilka z czynników, które niewątpliwie przyczyniły się do utrzymywania wiodącej pozycji na polskim rynku motoryzacyjnym przez tak długi okres. Oprócz tego sprzedaż wspierana była ciekawymi kampaniami promocyjnymi, bardzo dobrze odbieranymi przez Klientów.

Najważniejsze momenty, które wpłynęły na tak silną pozycję ŠKODY w Polsce prezentuje poniższa grafika.

Najważniejsze wydarzenia wpływające na sukces ŠKODY

ŠKODA utrzymuje pozycję lidera najdłużej, tj. od 30 miesięcy. Poniższa tabelka szczegółowo pokazuje przedziały czasu, w których poszczególne marki uzyskiwały pierwsze miejsce w miesięcznych rankingach sprzedaży samochodów osobowych w Polsce.

Liczba miesięcy, w których poszczególne marki utrzymywały się niezmiennie na pozycji lidera

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,35 kB
Pobierz
Proszę czekać...