KODA odświeża modele Roomster i Fabia
KODA odświeża modele Roomster i Fabia
Odświeżony emblemat KODA pojawia się w kilku miejscach, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pojazdów: na masce, na obręczach kół, z tyłu samochodu, na kierownicy, na silniku oraz na kluczyku. Logo nie zawiera już w sobie nazwy marki KODA. Została ona teraz przeniesiona na pokrywę bagażnika, gdzie w formie eleganckiego, srebrnego napisu, zdobi tył auta.
Przy okazji powyższych zmian zmodyfikowano także wzory oznaczeń wersji silnikowych oraz serii specjalnych np. GreenLine lub RS.
W efekcie prowadzonej ofensywy modelowej, Producent zamierza zwiększyć swoją światową sprzedaż do 2018 roku do 1,5 mln samochodów rocznie. Nowy design marki, podkreślający nowoczesny i ponadczasowy wygląd modeli, stanowi bardzo ważny krok w przyjętej przez KODĘ strategii.