ŠKODA piętnasty raz oficjalnym partnerem Tour de France
2 lipca 2018

ŠKODA piętnasty raz oficjalnym partnerem Tour de France

ŠKODA piętnasty raz oficjalnym partnerem Tour de France

105. edycja Tour de France rozpocznie się 7 lipca br. w Noirmoutier-en-l'île, miejscowości położonej na wyspie na Atlantyku. ŠKODA, która jest oficjalnym partnerem wydarzenia już 15. raz, w tym roku zasili organizatorów 250 autami. Na tym jednak obecność ŠKODY się nie zakończy.

- Jesteśmy producentem, który swoją przygodę zaczynał od rowerów. Dlatego wyścigi kolarskie są nam szczególnie bliskie. Nasze zaangażowanie w Tour de France jest obszerne i kompleksowe. Wierzymy, że ma to również wpływ na wzmocnienie naszego wizerunku i świadomości marki ŠKODA wśród konsumentów – mówi Alain Faver, Członek Zarządu ŠKODA AUTO ds. Sprzedaży i Marketingu.

ŠKODA partneruje Tour de France od 2004 roku. Podczas tegorocznej edycji, producent oprócz udostępnienia 250 pojazdów, które mają usprawnić organizację oraz monitoring wyścigów, będzie wspierać specjalną aplikację, w ramach której widzowie wyścigu mogą śledzić statystyki, wyniki i być na bieżąco z wydarzeniami z trasy.

Flota 250 samochodów organizatorów będzie składać się ze ŠKODY OCTAVII, ŠKODY SUPERB oraz dwóch dostępnych w ofercie SUVów: KODIAQA oraz KAROQ.

Ważną rolę odegra ŠKODA SUPERB, która kolejny już raz będzie w trakcie zawodów pełnić funkcję mobilnego centrum dowodzenia. Dyrektor Tour de France, Christian Prudhomme będzie na bieżąco informować z niej o przebiegu wyścigu oraz zasadach bezpieczeństwa obowiązujących na trasie.

Logotyp ŠKODY będzie można zobaczyć również na zielonej koszulce (oryg. Green Jersey) lidera wyścigu, którą producent sponsoruje już czwarty rok z rzędu, wyróżniając najlepszego spośród 176 uczestników rajdu.

Dla miłośników kolarstwa, ŠKODA uruchamia specjalny konkurs „Zawsze dla tych, którzy jeżdżą”, w ramach którego można wygrać VIPowskie wejściówki na Tour de France. Szczegóły konkursu są udostępnione na stronie internetowej www.welovecycling.com oraz w kanałach społecznościowych marki.

Zamiłowanie ŠKODY do kolarstwa sięga początków istnienia marki, kiedy w 1985 roku Laurin & Klement założyli fabrykę produkującą rowery. Dziś producent, prócz Tour de France i hiszpańskiego wyścigu „Vuelta”, wspiera inne narodowe i międzynarodowe zawody kolarskie a rowery i powiązane z nimi akcesoria są nieodłącznym elementem szerokiej gamy produktów ŠKODY.

Tour de France składa się z 21 etapów, które stanowią trasę 3 351 kilometrów. Podczas wyścigu, kolarze będą musieli stawić czoła górskim rejonom. Natkną się na Col de Colombiere, Col de la Madeleine i słynną narciarską dolinę Alpe d’Huez, zanim 29 lipca przekroczą metę, znajdującą się na paryskich Polach Elizejskich.

Multimedia

Pobierz paczkę multimediów

Format: zip
Rozmiar: 22,60 MB
Pobierz

Pobierz plik PDF

Format: pdf
Rozmiar: 435,57 kB
Pobierz

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 2,83 kB
Pobierz
Proszę czekać...