Škoda po raz trzeci wspiera Tour de France
30 czerwca 2006

Škoda po raz trzeci wspiera Tour de France

Škoda po raz trzeci wspiera Tour de France

Po raz trzeci w historii Škoda jest oficjalnym partnerem legendarnego Tour de France, najbardziej prestiżowego wyścigu kolarskiego na świecie.

Po raz trzeci w historii Škoda jest oficjalnym partnerem legendarnego Tour de France, najbardziej prestiżowego wyścigu kolarskiego na świecie. Tegoroczny wyścig składa się z 21 etapów (łącznie 3 658 km) i jest obsługiwany przez ponad 200 aut Škody. Jako marka zorientowana na przyszłość i rozwój, Škoda jest sponsorem nagrody indywidualnej – białej koszulki dla najlepszego kolarza w wieku do 25 lat. Dzięki swojemu zaangażowaniu Škoda jest również członkiem prestiżowego klubu Tour de France. Wyścig dookoła Francji jest punktem kulminacyjnym sezonu kolarskiego. Komunikacja podczas imprezy skupia się na najważniejszym w tym roku wydarzeniu dla marki – premierze Škody Roomster na najbardziej znaczących dla koncernu z Mladá Boleslav rynkach. Z tego powodu na Tour de France Škoda obecna jest pod hasłem „Room for life”, które widzowie poznają w szczególności dzięki przyciągającemu uwagę specjalnemu konwojowi, poprzedzającemu peleton. Poza Roomsterem, tegoroczny Tour de France obsługiwany jest przez wszystkie pozostałe modele Škody – przez trzy tygodnie trwania imprezy każdy z samochodów przejedzie prawdopodobnie około 10 000 kilometrów. Od początku tego roku Škoda jest również sponsorem 9 z 20 najlepszych profesjonalnych drużyn kolarskich, biorących udział w serii wyścigów UCI ProTour – Credit Agricole (Francja), Lampre-Fondital i Milram (Włochy), Rabobank (Holandia), Phonak (Szwajcaria), Discovery Channel (Belgia), Saunier Duval (Hiszpania), Gerolsteiner (Niemcy) oraz CSC (Dania). Wszystkie wymienione drużyny wezmą również udział w Tour de France. Škoda jest poważnie zaangażowana w kolarstwo na najwyższym światowym poziomie od 2004 r., kiedy pierwszy raz była oficjalnym partnerem Tour de France, a rok później, w 2005 r., zaczęła sponsorować profesjonalne drużyny kolarskie. Poza tym importerzy aut Škoda w poszczególnych krajach również inwestują w tę dyscyplinę sportu – wsparcie Škody dla kolarstwa nie kończy się sponsorowaniu Tour de France. Najlepszym tego przykładem jest seria wyścigów w kolarstwie górskim, rozgrywana w Polsce pod nazwą ŠkodaAuto Grand Prix MTB. To najwyżej sklasyfikowane przez Międzynarodową Unię Kolarstwa UCI polskie zawody w kolarstwie górskim.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 2,52 kB
Pobierz
Proszę czekać...