KODA Polska jako pierwsza prezentuje systemy bezpieczeństwa w technologii rozszerzonej rzeczywistości
KODA Polska jako pierwsza prezentuje systemy bezpieczeństwa w technologii rozszerzonej rzeczywistości
KODA ruszyła z pionierskim projektem wykorzystującym technologię rozszerzonej rzeczywistości. Teraz klienci marki będą mogli doświadczyć działania systemów bezpieczeństwa niezależnie od tego, gdzie w danej chwili się znajdują. Użytkownicy korzystając z platform Facebook lub Instagram, mają możliwość wybrania jednego z ośmiu wyselekcjonowanych efektów i przetestowania innowacyjnych systemów bezpieczeństwa w technologii 3D. To kolejny projekt marki zorganizowany z okazji akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA. Jako lider w zakresie digital experience KODA korzysta z nowych technologii, by zwiększyć świadomość użytkowników dróg w zakresie bezpieczeństwa.
Rok 2021 w KODZIE upływa pod znakiem bezpieczeństwa. Wszystko za sprawą szeregu wielokierunkowych działań podjętych w ramach akcji #ROKBEZPIECZEŃSTWA. Marka porusza temat współdzielenia dróg przez wielu użytkowników: kierowców, rowerzystów oraz pieszych. Dzięki kampaniom medialnym, działaniom edukacyjnym oraz zaawansowanym technologiom zwiększa świadomość społeczną, a co za tym idzie poziom bezpieczeństwa na polskich drogach.
Jako lider w zakresie digital experience KODA oferuje swoim klientom innowacyjny projekt oparty na technologii rozszerzonej rzeczywistości. Do tej pory prezentowanie samochodowych systemów bezpieczeństwa odbywało się w sposób konwencjonalny, z wykorzystaniem dwóch wymiarów. Jednak #ROKBEZPIECZEŃSTWA stał się doskonałym pretekstem, by poszerzyć wiedzę użytkowników na temat systemów bezpieczeństwa w jeszcze bardziej angażujący sposób.
Użytkownik, niezależnie od tego, gdzie się znajduje, może wybrać jeden z ośmiu wyselekcjonowanych efektów i dzięki animacji 3D sprawdzić, jak systemy bezpieczeństwa funkcjonują w ruchu drogowym. Pionierski projekt jest dostępny na Facebooku i Instagramie marki. Aby zapoznać się z działaniem systemów na Facebooku wystarczy wejść w zakładkę Messenger – wyślij wiadomość. W przypadku serwisu Instagram funkcjonalność dostępna jest w zakładce EFEKTY.
– W KODZIE od lat wsłuchujemy się w potrzeby klientów i chcemy jak najlepiej na nie odpowiadać. Właśnie dlatego poruszamy temat bezpieczeństwa na drogach w niestandardowy sposób. Wierzymy, że doświadczenie działania systemów bezpieczeństwa za pomocą technologii rozszerzonej rzeczywistości realnie wpłynie na podniesienie poziomu bezpieczeństwa użytkowników dróg. Idziemy z duchem czasu, opierając się na rozwiązaniu z zakresu „mobile first”. To kolejne pionierskie działanie tego typu. Warto wspomnieć choćby o Salonie Online KODY. Choć inne marki zastosowały podobne rozwiązania w czasie pandemii, my zrobiliśmy to dużo wcześniej, wyprzedzając branżowe trendy – mówi Łukasz Matyla, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji i CRM.
Innowacyjne systemy bezpieczeństwa stosowane w modelach marki czynią je jednymi z najbezpieczniejszych pojazdów w swoich segmentach i pomagają wpływać na poziom bezpieczeństwa drogowego. To dowód na to, że komfort i bezpieczeństwo nie tylko kierowców, ale również innych użytkowników dróg niezmiennie należą do priorytetów KODY.