KODA Polska na drodze do tytułu lidera motoryzacyjnego w social media!
KODA Polska na drodze do tytułu lidera motoryzacyjnego w social media!
Materiały video na kanale YouTube KODY Polska obejrzano łącznie ponad 6 milionów razy! Zainteresowanie contentem filmowym wśród internautów oraz stały wzrost liczby użytkowników urządzeń mobilnych to fakty, dlatego KODA jako jedna z pierwszych marek motoryzacyjnych prezentuje już swój kanał na YouTube w nowej, responsywnej odsłonie.
Natomiast konsekwentnie realizowana od początku 2012 roku strategia obecności KODA Polska na Facebooku, umożliwiła zbudowanie społeczności z imponującą liczbą bardzo aktywnych i zaangażowanych fanów.
Szczególnie, że możliwości dialogu z marką nie brakuje, zarówno na poziomie codziennej komunikacji, jak i regularnych aktywacji konkursowych. Na potwierdzenie - zapraszamy do trwającego właśnie konkursu „Tour de KODA”. Okazją do jego zorganizowania była 10. rocznica obecności KODY na Tour de France w roli sponsora i partnera techniczego wyścigu. Konkurs trwa do 21 lipca, a nagrodami są rowery KODY oraz gadżety. Zapraszamy!