ŠKODA Polska na drodze do tytułu lidera motoryzacyjnego w social media!
3 lipca 2013

ŠKODA Polska na drodze do tytułu lidera motoryzacyjnego w social media!

ŠKODA Polska na drodze do tytułu lidera motoryzacyjnego w social media!

ŠKODA Polska zanotowała w ostatnim czasie dwa znaczące sukcesy w mediach społecznościowych. Po pierwsze, jako jedyny brand motoryzacyjny znalazła się w zestawieniu najpopularniejszych polskich kanałów marek na YouTube. Po drugie, dołączyła do TOP 3 polskich profili motoryzacyjnych na Facebooku, przekraczając granicę 100 tysięcy fanów.
...

Materiały video na kanale YouTube ŠKODY Polska obejrzano łącznie ponad 6 milionów razy! Zainteresowanie contentem filmowym wśród internautów oraz stały wzrost liczby użytkowników urządzeń mobilnych to fakty, dlatego ŠKODA jako jedna z pierwszych marek motoryzacyjnych prezentuje już swój kanał na YouTube w nowej, responsywnej odsłonie.

Natomiast konsekwentnie realizowana od początku 2012 roku strategia obecności ŠKODA Polska na Facebooku, umożliwiła zbudowanie społeczności z imponującą liczbą bardzo aktywnych i zaangażowanych fanów.

Szczególnie, że możliwości dialogu z marką nie brakuje, zarówno na poziomie codziennej komunikacji, jak i regularnych aktywacji konkursowych. Na potwierdzenie - zapraszamy do trwającego właśnie konkursu „Tour de ŠKODA”. Okazją do jego zorganizowania była 10. rocznica obecności ŠKODY na Tour de France w roli sponsora i partnera techniczego wyścigu. Konkurs trwa do 21 lipca, a nagrodami są rowery ŠKODY oraz gadżety. Zapraszamy!

...

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,49 kB
Pobierz
Proszę czekać...