ŠKODA Polska z czterema medalami w konkursie Power of Content Marketing
21 października 2021

ŠKODA Polska z czterema medalami w konkursie Power of Content Marketing

ŠKODA Polska z czterema medalami w konkursie Power of Content Marketing

ŠKODA Polska zdobyła aż cztery medale w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing, którego gala finałowa odbyła się online 15 października 2021 roku. Popularność oraz kreatywność kampanii marki zaowocowała łącznie trzema złotymi medalami oraz jednym srebrnym w kategoriach Marketingowa Komunikacja Video oraz Content Marketing: Motoryzacja. Złoto w obu kategoriach zdobyła współpraca ŠKODY z Vogue Polska. Z kolei doceniony przez widzów materiał „Zakopane-Kraków na 1 litrze benzyny” stworzony razem z mistrzem rajdowym Miko Marczykiem zyskał uznanie jury, zdobywając złoto w kategorii Marketingowa Komunikacja Video oraz srebro w kategorii Content Marketing: Motoryzacja.

Power of Content Marketing Awards to konkurs, którego celem jest propagowanie wysokich standardów w polskim content marketingu. Jury złożone z ekspertów w dziedzinie marketingu, public relations, projektowania prasowego, typografii, fotografii, grafiki oraz dziennikarstwa od 2008 roku ocenia projekty digital oraz print, nagradzając najlepsze z nich. Organizatorem plebiscytu jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

Zwycięska kampania „Vogue Polska x ŠKODA OCTAVIA iV”, która zdobyła złoty medal zarówno w kategorii Marketingowa Komunikacja Video, jak i Content Marketing: Motoryzacja, powstała jako odpowiedź na zmieniający się rynek samochodów hybrydowych. Niegdyś zarezerwowane tylko dla najbardziej wymagających klientów, aktualnie stają się coraz bardziej powszechne. Celem akcji była zmiana sposobu postrzegania rozwoju technologicznego w branży motoryzacyjnej. Marka poruszyła również temat zmiany jako takiej, pytając o przełomowe momenty w życiu gości filmów.

Dzięki owocnej współpracy z Vogue marka stworzyła serię filmów promujących samochody hybrydowe typu plug-in. Cały cykl zanotował największą liczbę odtworzeń w historii Vogue Polska – ponad 1,5 mln. W projekcie wzięły udział osobistości ze świata kultury i sztuki, takie jak Jan Holoubek, Ania Kuczyńska, Weronika Ławniczak, Tomasz Opaliński, Ewa Witkowska i Zuza Krajewska. Rozmowy przeprowadził Filip Niedenthal – ówczesny redaktor naczelny Vogue Polska.

Spoty zostały nakręcone we wnętrzu hybrydowej ŠKODY OCTAVIA iV, która łączy technologię przyszłości z komfortem i zrównoważonym podejściem. Filip Niedenthal pytał gości o zmiany – o to, co im przynoszą, jak ich napędzają i jak czuli się w momentach życiowych ewolucji. Jan Holoubek, reżyser i operator opowiedział o serialu „Rojst”. Z kolei Ewa Witkowska, pierwsza Polka na okładce francuskiego wydania Vogue, wspominała świat modelingu lat 90. XX wieku. Projektantka Ania Kuczyńska wyjaśniła, dlaczego przeniosła sprzedaż do online’u, a Tomasz Opaliński opowiedział, jak wykorzystuje nowe technologie w sztuce. Materiały z kampanii można obejrzeć na stronie Vogue Polska. Za kreację projektu odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.

W tym samym plebiscycie została również nagrodzona inna kreacja marki. Złoty medal w kategorii Marketingowa Komunikacja Video zdobył projekt „Zakopane-Kraków na 1 litrze benzyny” wyróżniony za efektywny storytelling i niestandardowe wykorzystanie formatu video. Akcję nagrodzono również srebrnym medalem w kategorii Content Marketing: Motoryzacja. W ramach projektu rajdowy mistrz Polski Miko Marczyk podjął się wyzwania, by przejechać słynną trasę z Zakopanego do Krakowa wykorzystując jedynie 1 litr benzyny. Podczas testu przebył on łącznie 108 km, zużywając dokładnie 0,8 litra benzyny na całej trasie. Miko Marczyk wykorzystał możliwości modelu ŠKODA OCTAVIA RS iV z napędem hybrydowym typu plug-in, który pozwolił na przejechanie większości trasy wyłącznie w trybie elektrycznym.

Podczas zmagań widzowie mieli okazję zobaczyć, jak wygląda stan wykorzystania akumulatora oraz zużycia benzyny na poszczególnych kilometrach. Ponadto dzięki specjalnej aplikacji mogli również odczytać emocje, które towarzyszyły kierowcy w trakcie tego niecodziennego wyzwania. Relacja wideo dokumentująca przejazd to ponad 17 minut materiału, który miał swoją premierę na polskim kanale motoryzacyjnym TVN Turbo. Film „Zakopane-Kraków na 1 litrze benzyny” zanotował już ponad pół miliona wyświetleń.

Multimedia

Pobierz paczkę multimediów

Format: zip
Rozmiar: 2,69 MB
Pobierz

Pobierz plik PDF

Format: pdf
Rozmiar: 385,97 kB
Pobierz

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 4,46 kB
Pobierz
Proszę czekać...