11 grudnia 2018
KODA prezentuje tore by Auto Wimar
KODA prezentuje tore by Auto Wimar
tore by Auto Wimar, nowatorski projekt salonu dealerskiego KODY, który właśnie otwiera się w atrakcyjnej lokalizacji w Warszawie to odpowiedź marki na zmieniające się potrzeby oraz zachowania klientów. Miejsce to będzie wyjątkowe m.in. dzięki najwyższemu poziomowi obsługi klientów i zastosowaniu nowoczesnych technologii multimedialnych, niespotykanych dotychczas w tradycyjnych salonach samochodowych. tore by Auto Wimar to pierwszy tego typu projekt marki KODA w Europie.
Zrozumienie potrzeb rynku oraz sprostanie wymaganiom klientów to zadania, które KODA od 10 lat realizuje bez zarzutu, co potwierdza wieloletnia pozycja lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce. Teraz, wprowadzając projekt innowacyjnego salonu dealerskiego tore by Auto Wimar, KODA proponuje swoim klientom unowocześnioną formułę kontaktu z marką. Do uroczystego otwarcia salonu doszło 10 grudnia, w obecności przedstawicieli KODA AUTO.
- Od lat obserwujemy zmieniający się rynek i jako jego lider czujemy obowiązek nieustannego rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań w wielu obszarach. Zauważając nowe modele sprzedażowe, uczymy się nowych procesów i wdrażamy je w życie. Wszystko po to, aby jak najlepiej zaspokajać rosnące wymagania naszych klientów. tore by Auto Wimar jest odpowiedzią na zwiększającą się prędkość życia oraz chęć zaoszczędzenia jak najwięcej czasu przez klientów, szczególnie tych w metropoliach i dużych miastach. Jesteśmy przekonani że podjęte przez nas działania nie tylko zwiększą efektywność procesu zakupowego, ale pozwolą nam jeszcze bardziej zbliżyć się do klientów i odpowiadać na ich rosnące potrzeby. Cieszę się, że w tym wyjątkowym projekcie towarzyszyć będzie nam jeden z wiodących dealerów KODY, firma Auto Wimar – mówi Tomasz Porawski, dyrektor marki KODA w Polsce.
tore by Auto Wimar, bo tak nazywać się będzie nowy salon KODY, zlokalizowany jest na warszawskiej Pradze Południe (ul. Grochowska 306). To miejsce, które charakteryzuje się wysoką atrakcyjnością oraz dobrym dostępem do transportu publicznego. Jednym z założeń nowego showroomu jest tworzenie atmosfery, dzięki której odwiedzający będą mogli czuć się jak we własnym domu. O komfort klientów zadba także wyspecjalizowany zespół KODY. Jego skład będzie tworzyć 15 specjalnie przeszkolonych pracowników, którzy troszczyć się będą nie tylko o bezpośredni kontakt, ale również o utrzymanie wysokiej jakości obsługi telefonicznej i mailowej. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, które zostały poparte badaniami konsumenckimi, w salonie wydzielono dwie specjalne strefy, zapewniające prywatność i intymność. Wydłużono również godziny otwarcia salonu, który działał będzie od poniedziałku do niedzieli w godzinach 10:00 – 20:00.
W salonie znajdą się najnowsze narzędzia digitalowe oraz nowoczesne rozwiązania, które umożliwią odwiedzającym, pomimo stosunkowo niedużej powierzchni, zapoznanie się z całą ofertą marki. W przestrzeni nowo otwartego showroomu klienci będą mogli korzystać nie tylko z iPadów, ale także z interaktywnego stołu i ekranu dotykowego oraz ściany video składającej się z czterech 55-calowych telewizorów. Na wszystkich urządzeniach zainstalowano specjalną aplikację, która przez cały proces zakupowy towarzyszy zarówno kupującemu, jak i sprzedawcy.
Pierwszy tego typu salon marki w Europie, zostanie poprowadzony przez Auto Wimar, doświadczonego i silnie rozwijającego się dealera KODY.
Multimedia