koda prezentuje w Genewie swój nowy model koncepcyjny
koda prezentuje w Genewie swój nowy model koncepcyjny
Najnowszy pojazd koncepcyjny marki ma wyraźnie zdefiniowane kształty. Już na pierwszy rzut oka widoczna jest wysoka dbałość o szczegóły. Nie sposób nie dostrzec też nowego logo, które ma teraz bardziej wyrazisty charakter.
Typowe dla marki koda elementy stylistyczne zyskały odświeżony, nowoczesny wygląd. Duży rozstaw osi i krótkie zwisy zapewniają samochodowi taką konstrukcję, przy której możliwa jest ponadprzeciętna przestronność wnętrza, a w połączeniu z dynamiczną linią dachu sprawiają, że pojazd wygląda bardzo atrakcyjnie.
Płynne połączenie dachu z pokrywą bagażnika podkreśla wyrafinowany wygląd auta i jego niezwykłą funkcjonalność. Wysoka przydatność w codziennym użytkowaniu oraz wyrazisty design wnętrza to typowe dla marki cechy. Teraz zostały zinterpretowane na nowo i w pojeździe koncepcyjnym prezentują się w nowocześniejszej formie. Osłona chłodnicy z dyskretnym, błyszczącym wykończeniem, przypomina napięte struny harfy i symbolizuje nową estetykę czeskiego producenta.
Logo przecinające poziomą linię maski, symbolizuje zupełnie nową wartość. Zostało ono umieszczone na samym środku samochodu – z tego punktu wyprowadzone zostały wszystkie kontury auta.
Na kanale YouTube kody dostępny jest film video, w którym główny projektant marki, Jozef Kabaň, opowiada o zmianach dotyczących designu.
Więcej zdjęć nowego modelu koncepcyjnego VisionD dostępnych jest w galerii zdjęć na koda PR Portal.