30 sierpnia 2019
KODA realizuje kampanię nowego modelu SUPERB
KODA realizuje kampanię nowego modelu SUPERB
„Nowa KODA SUPERB, nowa definicja luksusu” – pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania marketingowa KODY. Ma ona na celu promocję najnowszej odsłony flagowej limuzyny marki, której elegancki, ponadczasowy design, innowacyjne wyposażenie oraz najnowsze rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, zapewniają luksus znany do tej pory z aut klasy premium. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Rocket.
Jaka jest filozofia luksusu według KODY? Luksus to świadomość tego, dokąd się zmierza, to wybór własnej drogi, a nie narzuconej przez innych. Luksus to czas na radość z małych rzeczy i wybór miejsc, które się lubi, a nie takich które wypada odwiedzić. Wyrazem luksusu jest bezpieczeństwo i komfort, które odczuwa się w każdej sytuacji.
Nowa wersja KODY SUPERB jest emanacją na nowo zdefiniowanego luksusu. To imponująca propozycja samochodu wysokiej klasy i lider rynku w swoim segmencie, stanowiący punkt odniesienia dla innych. Najnowsza odsłona topowego modelu to kolejny krok w stronę ewolucji marki, zarówno w obszarze designu, jak i zastosowanych technologii poprawiających komfort i bezpieczeństwo podczas jazdy.
Dynamiczny i elegancki design KODY SUPERB został wzbogacony m.in. o jeszcze bardziej wyrazisty front i ozdobną listwę pomiędzy tylnymi światłami LED. Oprócz tego na klapie bagażnika pojazdu logo marki zostało zastąpione przez stylowy napis KODA.
- KODA to lider rynku samochodów osobowych, który dokładnie wsłuchuje się w głos swoich klientów. Wiemy, że klienci obecnie inaczej definiują luksus. Jest on wyrazem wolności, komfortu i jakości oraz posiadania czasu na to, co naprawdę ważne. Jesteśmy przekonani, że nowa KODA SUPERB doskonale oddaje to odczucie i pokazuje, że to, co jeszcze niedawno było zarezerwowane dla nielicznych, dziś może być dostępne dla wielu – podsumowuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu KODA.
Multimedia