KODA realizuje kampanię pierwszego elektrycznego SUVa marki - modelu ENYAQ iV
KODA realizuje kampanię pierwszego elektrycznego SUVa marki - modelu ENYAQ iV
Moc, energia, piękno… to atrybuty KODY ENYAQ iV, pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a marki, które podkreśla nowa kampania reklamowa realizowana w telewizji, Internecie oraz social mediach. Hasło „Uwolnij energię, doładuj życie!” wskazuje na dynamikę, innowacyjny napęd oraz cechy, które sprawiają, że model jest przyjazny środowisku.
Strumienie światła przebiegają po wyrazistej sylwetce modelu ENYAQ iV. Z ciemności wyłaniają się poszczególne elementy pojazdu: charakterystyczne logo, reflektory i nazwa marki. Przed oczami widza pojawia się designerskie wnętrze samochodu. W końcu w rytm dynamicznej muzyki auto zaczyna jechać przed siebie. Tak prezentuje się spot reklamowy stworzony w ramach kampanii pierwszego w pełni elektrycznego modelu KODY. Akcja wystartowała pod hasłem „Uwolnij energię, doładuj życie!”, nawiązując do przyjaznego dla środowiska napędu ENYAQ iV. Elektryczny SUV to przełom w historii marki. Jest czwartym reprezentantem tego segmentu w portfolio KODY, ale pierwszym zasilanym w pełni elektrycznie. ENYAQ iV został oparty na modułowej platformie MEB opracowanej specjalnie dla samochodów elektrycznych i jest wyposażony w najnowsze technologie, a także gwarantuje szybkie ładowanie oraz duży zasięg.
Spotowi reklamowemu dostępnemu m.in.: pod LINKIEM towarzyszy kultowy utwór Phila Collinsa „In the Air Tonight”. Jego tekst doskonale oddaje charakter video i koresponduje z tematyką filmu. Opowiada o tym, że zbliża się niezwykły moment, wyczekiwany przez całe życie. Kampania koncentruje się na trzech cechach modelu, które mają duże znaczenie dla klientów: mocy, energii oraz pięknie. Sprawiają one, że ENYAQ to nie tylko samochód, ale także realizacja śmiałej wizji wprowadzającej markę w erę elektromobilności.
– To model, który udowadnia, że nasza marka jest bardzo dobrze przygotowana na wyzwania, jakie stawia przed nami współczesna motoryzacja. Wprowadzając go na rynek, po raz kolejny pokazujemy, że jesteśmy blisko naszych klientów. Coraz więcej osób rozpoczyna poszukiwania odpowiedniego samochodu z napędem elektrycznym. ENYAQ iV jest odpowiedzią na ich oczekiwania – podkreśla Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu KODA Polska.
Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, Internecie oraz mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.