KODA rozpoczyna jubileuszową kampanię z okazji 125-lecia marki
KODA rozpoczyna jubileuszową kampanię z okazji 125-lecia marki
„KODA. Wszystko, co ważne. Od 125 lat” to nowa kampania marki, realizowana w ramach świętowania wyjątkowego jubileuszu, jakim jest 125. rocznica jej powstania. Celem kampanii jest ukazanie aut KODY jako synonimów komfortu i bezpieczeństwa oraz szerokie zakomunikowanie specjalnej oferty przygotowanej dla klientów, na którą składają się m.in.: atrakcyjne ceny i formy finansowania oraz pakiety serwisowe i pogwarancyjne. Start kampanii zaplanowany jest na 18 maja 2020 roku.
W ciągu 125 lat marka zbudowała silną pozycję, zawsze wsłuchując się w głos swoich klientów. Na początku trzeciej dekady XXI wieku KODA obecna jest na ponad 100 rynkach na całym świecie. Sukces marki od lat opiera się na oferowaniu zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa i komfortu, dopasowanych do potrzeb szerokiego grona odbiorców. Producent nie spoczywa na laurach i konsekwentnie rozwija swoją ofertę, a także inwestuje w najnowsze technologie. Ponadto w ubiegłym roku marka odważnie wkroczyła w obszar napędów elektrycznych i hybrydowych, wprowadzając do oferty pierwsze modele, sygnowane symbolem iV. KODA z rozmachem realizuje inwestycje w nowe technologie i stawia na rozwiązania przyszłości, które odpowiadają na zmieniające się tempo życia oraz rosnące wymagania klientów.
Najnowsza kampania KODY jest wyrazem świętowania wyjątkowego jubileuszu i obejmuje m.in. specjalnie przygotowaną ofertę adresowaną do szerokiego grona klientów marki. W ramach oferty producent proponuje atrakcyjne ceny i formy finansowania, w tym nowość na polskim rynku - leasing konsumencki, a także gwarantuje dostępność od ręki szerokiej gamy modeli.
- KODA już od 125 lat oferuje wszystko, co ważne. Nieprzerwanie utrzymujemy dynamiczne tempo rozwoju i powołujemy do życia innowacyjne projekty, dzięki którym zawsze jesteśmy blisko naszych klientów. Z okazji wyjątkowego jubileuszu 125-lecia marki KODA chcemy podziękować klientom za wieloletnie zaufanie, dlatego przygotowaliśmy dla nich prezent w postaci specjalnej oferty na nasze samochody. Wierzymy, że wspólnie będziemy budować kolejne lata pełne sukcesów KODY – komentuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu KODA Polska.
Kampania będzie realizowana w telewizji, radiu oraz w digitalu. Jej start zaplanowany jest na 18 maja. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.