15 lipca 2019
KODA Service Challenge 2019 – wielki sukces KODA Team!
KODA Service Challenge 2019 – wielki sukces KODA Team!
Spośród 191 finalistów z 32 krajów biorących udział w tegorocznej edycji KODA Service Challenge wyłoniono najlepszych pracowników z działu serwisu i sprzedaży. Uczestnicy musieli zmierzyć się z szeregiem trudnych wyzwań, udowodnić swoje zaangażowanie w obsługę klienta oraz wykazać się wiedzą techniczną. Nasi zawodnicy okazali się największymi ekspertami w dwóch z ośmiu kategorii i zwyciężyli w klasyfikacji generalnej, zdobywając główną nagrodę w kategorii Najlepszy Zespół oraz Najlepszy Technik Serwisowy.
Optymalne doradztwo i profesjonalne wsparcie wpływają na lojalność klientów KODY wobec marki i ich ponadprzeciętną satysfakcję. Z tego powodu firma dąży do ciągłego podnoszenia jakości usług w całej sieci dealerskiej.
W tym roku KODA po raz kolejny zaprosiła wszystkich partnerów swojej sieci dealerskiej do udziału w konkursie KODA Service Challenge. Już po raz dziewiąty pracownicy marki, wyłonieni ze wszystkich rynków uczestniczących w imprezie, mieli okazję zademonstrować i porównać swoje umiejętności w międzynarodowym gronie. Ich zdolności techniczne oraz wdrażanie wartości marki w codziennych kontaktach z klientem wpływają na skuteczność w odpowiadaniu na indywidualne potrzeby kierowców.
Rywalizacja rozgrywała się w ośmiu kategoriach: doradca serwisowy, technik serwisowy, technik diagnostyczny, technik lakiernik, kierownik ds. części zamiennych, przedstawiciel importera, konsultant ds. sprzedaży i kierownik sprzedaży. W dwóch z nich zwyciężyli polscy eksperci:
• Najlepszy Technik Serwisowy - Łukasz Zielasko,
• Najlepszy Zespół - KODA Team
Zadaniem uczestników tegorocznego KODA Challenge było wykazanie się wiedzą na temat wartości marki, historii firmy, nadchodzących wyzwań, technologii i oferowanych produktów. Finaliści musieli pokazać także umiejętności praktyczne, zdolność pracy zespołowej, identyfikację z marką i zaangażowanie w pracę na rzecz zadowolenia klientów. Przetestowana została profesjonalna wiedza na temat kluczowych procesów, percepcji kolorów, diagnostyki pojazdów i wykrywania usterek. Zespół organizacyjny przygotował na tę imprezę 18 pojazdów KODY.
Multimedia