KODA sprzedała w Chinach 1,5 miliona samochodów
KODA sprzedała w Chinach 1,5 miliona samochodów
Celem firmy jest zwiększenie świadomości marki w Chinach i inspirowanie nowych Klientów dynamicznym, nowoczesnym i emocjonalnie atrakcyjnym designem.
Modele KODY są dostępne na rynku chińskim od 2007 roku. Od tego czasu marka zwiększyła roczną sprzedaż do 281 400 egzemplarzy w 2014 roku. Stanowi to prawie jedną czwartą całkowitej sprzedaży marki w zeszłym roku. W pierwszej połowie 2015 roku KODA dostarczyła 138 300 pojazdów na rynku chińskim - to przełożyło się na wzrost o 5,8% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Chiny od 2010 roku są największym indywidualnym rynkiem dla czeskiego producenta, który wzmacnia swoją pozycję dzięki ścisłej współpracy z Volkswagen Group China i lokalnym partnerem Shanghai Volkswagen (SUW).
2015 to ważny rok w kampanii modelowej firmy. Kolejne generacje Fabii i Superba zwiastują nową erę dla KODY w Chinach. Nowa Fabia, dostępna na tamtejszym rynku od kwietnia, jest pierwszym przykładem nowego, wyrazistego i nowoczesnego języka stylistycznego marki. Kolejnym krokiem będzie nowy Superb, który zadebiutuje w Chinach jesienią tego roku.