KODA Superb najlepszym samochodem według czytelników magazynu Auto Moto!
KODA Superb najlepszym samochodem według czytelników magazynu Auto Moto!
W zakrojonym na szeroką skalę badaniu, przeprowadzonym od początku bieżącego roku do końca marca, wzięło udział aż jedenaście tysięcy polskich kierowców, dając wymierny obraz satysfakcji Polaków z posiadanych przez siebie samochodów. W wynikach uwzględniono 250 najpopularniejszych wśród ankietowanych aut.
Na ocenę końcową wpływ miało bardzo dużo czynników: od niezawodności serwisu i kosztów eksploatacji, aż po ogólną satysfakcję z użytkowania i opinię właścicieli o takich cechach jak: osiągi, komfort, funkcjonalność i jakość.
Kluczową wartością tego wielkiego przedsięwzięcia jest fakt, że brali w nim udział kierowcy z Polski – jeżdżący tymi samymi drogami co my, otoczeni identycznymi realiami i korzystający z oferty polskich importerów. Są to kryteria, które mogą znacznie wpłynąć na satysfakcję, a nawet koszty posiadania danego samochodu w różnych krajach.
W takich okolicznościach Superb udowodnił swoją prawdziwą wartość – jak podano w Auto Moto: „Limuzyna KODY jest według właścicieli niemalże idealna”. KODA Superb ustanawia wzorce w segmencie klasy średniej. Oznaczają one dużą ilość miejsca, wyjątkową funkcjonalność, liczne udogodnienia, najwyższy poziom bezpieczeństwa, najlepszy stosunek ceny, do jakości i ponadczasową elegancję.
Jak można przeczytać w sierpniowym numerze pisma: „Użytkownicy chwalą samochód za przestronne wnętrze, duży bagażnik, niezawodność oraz niskie koszty utrzymania”.
W przypadku każdej z czterech ocen składowych, Superb uzyskał zachwycające wyniki, pod każdym względem lokujące go w ścisłej czołówce współczesnych samochodów. W tych najważniejszych kategoriach model uzyskał następujące wyniki: 89,2% dla niezawodności, 91,83% dla satysfakcji z użytkowania, 91,42% dla kosztów eksploatacji i 84,69% dla serwisu. Biorąc pod uwagę wszystkie badane cechy, flagowy model KODY uzyskał 91% zadowolenia właścicieli z jego posiadania.
To nagroda szczególnie cenna dla marki, która wysoko ceni sobie realne korzyści i autentyczne zadowolenie właścicieli. A przecież w posiadaniu samochodu największe znaczenie powinny mieć nie liczby, stereotypy czy przeprowadzone w laboratoryjnych warunkach eksperymenty, tylko prawdziwe zadowolenie ludzi. Jak się kolejny raz okazało, tu KODY nie mają sobie równych.