KODA utrzymuje w lutym kurs na sukces: kolejne wzrosty w Polsce i na świecie
KODA utrzymuje w lutym kurs na sukces: kolejne wzrosty w Polsce i na świecie
To był najlepszy luty w historii KODY: czeska marka konsekwentnie realizuje swoje cele, w minionym miesiącu dostarczając do Klientów na całym świecie aż 81 200 samochodów (o 3,1% więcej niż w lutym 2016 roku). 4 499 z tych nabywców pochodziło z Polski – KODA utrzymuje się na pozycji lidera w tegorocznej klasyfikacji sprzedażowej w naszym kraju z wynikiem 9 745 samochodów dostarczonych w pierwszych dwóch miesiącach roku (wzrost o 8,8%).
Na początku nowego roku KODA prowadzi na wszystkich frontach – nie tylko na świecie, ale także i w Polsce. Bestsellery marki pozwalają jej utrzymać się na samym szczycie rynku.
W lutym polskie drogi wzbogaciły się o 4 499 nowe KODY, o 4,5% więcej niż w analogicznym czasie w roku poprzednim. Od początku roku KODA dostarczyła do polskich Klientów już 9 745 samochodów, najwięcej ze wszystkich marek obecnych na naszym rynku. W skali roku daje to czeskiej marce udział rynkowy na poziomie wynoszącym aż 12,7%.
Największymi bestsellerami marki w Polsce pozostają modele OCTAVIA i FABIA. Pierwsza z nich, z wynikiem 1 402 nowych rejestracji, była najczęściej wybieranym nowym samochodem w Polsce. W klasyfikacji rocznej po dwóch pierwszych miesiącach ustępuje tylko modelowi FABIA, który od początku roku znalazł już 3 160 nabywców – o 11,1% więcej niż w analogicznym okresie w roku poprzednim.
Istotne wzrosty zanotowały także modele RAPID i SUPERB; w dwóch pierwszych miesiącach roku zarejestrowano odpowiednio 1 704 i 1 201 sztuk, co daje wzrost o 14,6% oraz 37,6%. KODA pozostaje niezmiennie także liderem na polskim rynku flotowym (3250 rejestracji w lutym, wzrost o 4%; 6 642 rejestracji od początku roku, wzrost o 10%), a OCTAVIA i FABIA – dwoma jego najpopularniejszymi modelami.
Klienci indywidualni w styczniu i lutym 2017 roku chętnie korzystali z innowacyjnego finansowania KODA Kredyt Niskich Rat. Zaskakująco niskie miesięczne raty za nową KODĘ to tylko jedna z zalet tego wygodnego rozwiązania. W KODA Kredyt Niskich Rat Klient co trzy albo cztery lata może zmieniać auto na nowe, tak jak w abonamencie. Wkład własny można dostosować do swoich oczekiwań, w zakresie już od 0% do 30%, podobnie jak limit kilometrów – 20, 30 albo 40 tys. km.
KODA Kredyt Niskich Rat w lutym wybrało 55% Klientów indywidualnych, którzy mieli też do wyboru inne produkty finansowe KODA Financial Services, w tym m.in. tradycyjny kredyt samochodowy. W styczniu ten odsetek wyniósł 51%. Średnio w ciągu roku w każdym miesiącu niskie raty wybierała ponad połowa nabywców (53%).
Oferta marki dla przedsiębiorców nosi nazwę KODA Leasing Niskich Rat. W ramach finansowania biznesowi Klienci czerpią nie tylko z podatkowych atutów leasingu. Niskie miesięczne raty za wybrany samochód i możliwość skorzystania z zerowej opłaty wstępnej pozwalają przedsiębiorcom przeznaczyć środki na inne cele.
Zakresy opłaty wstępnej i zakładanego przebiegu są zresztą równie elastyczne co w KODA Kredyt Niskich Rat, a co dwa, trzy albo cztery lata można wygodnie zmieniać auto na nowe, jak w abonamencie. Wśród produktów KODA Financial Services dla biznesu w lutym br. na KODA Leasing Niskich Rat decydowała się co miesiąc 1/3 Klientów (32%).