2 kwietnia 2015
KODA VisionSea to primaaprilisowy żart!
KODA VisionSea to primaaprilisowy żart!
Marka KODA nie ma żadnych planów w kwestii uruchomienia produkcji motorówki. Komunikat prasowy opublikowany w dniu 1 kwietnia, ogłaszający rozpoczęcie produkcji jachtu motorowego KODA VisionSea, był tylko primaaprilisowym żartem.
Kilka kwestii poruszonych w wysłanym komunikacie było jednak prawdziwych. Oprócz funkcjonalnych zalet związanych z marką, gama modeli KODA jest coraz bardziej emocjonująca i atrakcyjna, z naciskiem na nowoczesny design i wyraziste formy.
Strategia producenta nie wyklucza ciągłego poszerzania gamy swoich modeli. Marka nie planuje jednak rozwoju na rynku łodzi motorowych.
Imponującą rzeczywistością jest natomiast nowy, wyrazisty język designu czeskiej marki. Nowy Superb zrewolucjonizował design KODY. Ten flagowy model czerpie inspirację z elementów KODA VisionC, a efektem jest samochód bardziej jednoznaczny, pewny siebie i wyrazistszy niż kiedykolwiek. Jednocześnie KODA Superb jest dowodem realizacji podstawowych wartości producenta: przestrzeni i praktycznych rozwiązań.
Wprowadzenie nowej KODY Superb to ważny moment w najbardziej wszechstronnej kampanii modelowej w 120-letniej historii marki. Na polskim rynku model dostępny będzie od lipca.