ŠKODA VisionSea to primaaprilisowy żart!
2 kwietnia 2015

ŠKODA VisionSea to primaaprilisowy żart!

ŠKODA VisionSea to primaaprilisowy żart!

Marka ŠKODA nie ma żadnych planów w kwestii uruchomienia produkcji motorówki. Komunikat prasowy opublikowany w dniu 1 kwietnia, ogłaszający rozpoczęcie produkcji jachtu motorowego ŠKODA VisionSea, był tylko primaaprilisowym żartem.

Kilka kwestii poruszonych w wysłanym komunikacie było jednak prawdziwych. Oprócz funkcjonalnych zalet związanych z marką, gama modeli ŠKODA jest coraz bardziej emocjonująca i atrakcyjna, z naciskiem na nowoczesny design i wyraziste formy.

Strategia producenta nie wyklucza ciągłego poszerzania gamy swoich modeli. Marka nie planuje jednak rozwoju na rynku łodzi motorowych.

Imponującą rzeczywistością jest natomiast nowy, wyrazisty język designu czeskiej marki. Nowy Superb zrewolucjonizował design ŠKODY. Ten flagowy model czerpie inspirację z elementów ŠKODA VisionC, a efektem jest samochód bardziej jednoznaczny, pewny siebie i wyrazistszy niż kiedykolwiek. Jednocześnie ŠKODA Superb jest dowodem realizacji podstawowych wartości producenta: przestrzeni i praktycznych rozwiązań.
 

Wprowadzenie nowej ŠKODY Superb to ważny moment w najbardziej wszechstronnej kampanii modelowej w 120-letniej historii marki. Na polskim rynku model dostępny będzie od lipca.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,30 kB
Pobierz
Proszę czekać...