9 sierpnia 2018
KODA w 280 znakach: debiut producenta na Twitterze
KODA w 280 znakach: debiut producenta na Twitterze
@skodaautonews to login pod jakim na Twitterze można odnaleźć nowo uruchomione konto KODY. Nowy kanał będzie służył marce KODA jako miejsce wymiany szerokich treści, zarówno firmowych, modelowych, jak i ciekawostek ze świata marki.
- Za pośrednictwem naszego konta na Twitterze chcemy mieć stały kontakt z wieloma grupami docelowymi: dziennikarzami, blogerami i fanami marki. Teraz każdy może się z nami skontaktować szybko i bezpośrednio, dowiadując się najnowszych informacji ze świata KODY. Nasz portal wymiany newsów, KODA Storyboard, dał marce silny impuls do rozwoju. Teraz wykonujemy krok naprzód i informacjami chcemy dzielić się również na Twitterze – mówi Jens Katemann, Szef PR w KODA AUTO.
Pod hashtagiem #FABIA2018 na nowo utworzonym koncie @skodaautonews publikowane będą najnowsze informacje dotyczące KODY FABII po faceliftingu. Obserwujący będą mogli na bieżąco podglądać trwające wydarzenie, skupiające grupę 600 przedstawicieli mediów z całego świata, w ramach którego będą oni odbywać pierwsze jazdy próbne nową KODĄ FABIA.
Konto @skodaautonews to również miejsce, gdzie fani marki będą na bieżąco informowani o nowościach produktowych, aktualnościach oraz ważnych obszarach, w których KODA nieustannie się rozwija, czyli digitalizacji i elektromobilności. Na kanale umieszczane będą infografiki, ekskluzywne cytaty i zakulisowe relacje ze świata marki.
Multimedia