3 lipca 2002
koda w Ameryce Łacińskiej
koda w Ameryce Łacińskiej
Do strategii koda Auto należy ekspansja na kolejne rynki. Kraje Ameryki Łacińskiej są kolejnymi... Do strategii koda Auto należy ekspansja na kolejne rynki. Kraje Ameryki Łacińskiej są kolejnymi, w których pojawiły się firmowe salony sprzedaży. W latach dziewięćdziesiątych na południowoamerykański kontynent eksportowano kilka tysięcy kód. Najwięcej sprzedano w 1996 roku - 8 tys. egz., z czego aż 4 tys. w Kolumbii. W 2001 roku oddano do użytku wzorcowy salon sprzedaży Auto Peravia w Santo Domingo, stolicy Dominikany. Miejscowi dealerzy z reguły sprzedają w jednym salonie nawet i dziesięć różnych marek samochodów. koda Auto była pierwszą marką, która taki salon wybudowała tylko do własnych potrzeb. Już po jego otwarciu miejscowy importer zwiększył sprzedaż samochodów marki koda o ponad 300 procent.
Do końca 2003 r. na mapie importerów pojawi się kolejny kraj z tego regionu, a będzie to Meksyk. W 1992 roku koda Auto eksportowała swoje samochody do 21 krajów, a obecnie samochody tej marki są dostępne w 71 krajach. Na początku lat dziewięćdziesiątych aż 75 proc. tych samochodów trafiało na rynek czeski. Obecnie 75 proc. sprzedawanych jest poza granicami kraju.
Do końca 2003 r. na mapie importerów pojawi się kolejny kraj z tego regionu, a będzie to Meksyk. W 1992 roku koda Auto eksportowała swoje samochody do 21 krajów, a obecnie samochody tej marki są dostępne w 71 krajach. Na początku lat dziewięćdziesiątych aż 75 proc. tych samochodów trafiało na rynek czeski. Obecnie 75 proc. sprzedawanych jest poza granicami kraju.