„KODA. Wszystko co ważne”. Nowa kampania marki KODA
„KODA. Wszystko co ważne”. Nowa kampania marki KODA
25 czerwca ruszyła nowa kampania marketingowa marki KODA. Kampania składa się z części wizerunkowej oraz produktowej, a jej hasło brzmi: „KODA. Wszystko co ważne”. Za kreacje odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media Direction.
Część wizerunkowa kampanii składa się z materiałów video długości 60’’ i 30’’, warstwa produktowa obejmuje materiały video o długości 15’’ i 8’’ oraz kampanię display i social media. W komunikacji wykorzystano dwa modele samochodów marki KODA: KODIAQ i OCTAVIA. Jednym z celów marki, co uwypukla kampania, jest udostępnianie zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy dla szerokiej gamy odbiorców.
Ekosystem komunikacji składa się z materiałów digital (display, social media, digital video), reklamy telewizyjnej i kinowej, działań CRM oraz dedykowanego landing page’u. Kampania rozpoczęła się 25 czerwca.