KODA wzbija się w powietrze podczas Gdynia AEROBALTIC FESTIVAL 2017
KODA wzbija się w powietrze podczas Gdynia AEROBALTIC FESTIVAL 2017
W dniach 11 i 12 sierpnia w Gdyni najlepsi piloci akrobacyjni z Polski i z zagranicy zaprezentowali swoje umiejętności podczas pierwszej edycji AEROBALTIC FESTIVAL. KODA była sponsorem tego wydarzenia oraz partnerem motoryzacyjnym.
To dopiero pierwsza edycja wydarzenia, ale podniebne akrobacje przyciągnęły do Gdyni wielu widzów. Organizatorzy szacują, że było ich w sumie ok. 200 tysięcy. Na czas trwania pokazów publiczność przeniosła się w świat fascynujących, a miejscami wręcz magicznych pokazów.
Organizatorzy położyli nacisk na emocje, tworząc zapierający dech w piersiach spektakl łączący pilotaż z muzyką i światłem. Aerobaltic to nietypowe pokazy lotnicze odbiegające w swojej formule od podobnych widowisk, do których przyzwyczajeni są widzowie. Dużą rolę w wydarzeniu odgrywała jego strona artystyczna, a pirotechnika wzmacniała efektowność podniebnych ewolucji wykonywanych przez przeczące prawom grawitacji maszyny i pilotów.
Całości dopełniła strefa wystawiennicza sponsorów, gdzie razem ze KODĄ można było robić sobie zdjęcia, gify, skorzystać z animacji dla dzieci, oglądać pokazy lotnicze na leżakach KODY i wiele innych.
Publiczność zgromadzona na plaży miejskiej w Gdyni mogła również podziwiać popisy Grupy Żelazny – jedynego w Polsce cywilnego zespołu akrobacyjnego, którego KODA jest dumnym sponsorem.
Współpraca z Grupą Żelazny wynika z doświadczeń i filozofii marki KODA. Podniebne popisy, które można było oglądać podczas AEROBALTIC FESTIVAL, podobnie jak produkcja samochodu wymagają precyzji, pewności i zastosowania niezawodnych technologii.