30 października 2019
KODA z nagrodą Effie za kampanię „Wszystko, co ważne”
KODA z nagrodą Effie za kampanię „Wszystko, co ważne”
KODA po raz kolejny znalazła się w prestiżowym gronie laureatów Effie Awards – największego konkursu marketingowego na świecie. Podczas jubileuszowej, dwudziestej gali, która odbyła się 28 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, importer odebrał statuetkę w kategorii Motoryzacja za kampanię pod hasłem „KODA. Wszystko co ważne”.
Effie nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe. Nagrodzona kampania KODY obejmowała części wizerunkową oraz produktową. W komunikacji wykorzystano dwa modele samochodów: KODIAQ i OCTAVIA. W kampanii uwypuklono jeden z celów producenta – udostępnianie zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy dla szerokiej gamy odbiorców. Przyznające nagrodę jury doceniło również zmianę wizerunku marki KODA, jaka dokonała się na przestrzeni ostatnich lat.
– Statuetka Effie to wyróżnienie, które w pełni potwierdza efektywność kampanii marketingowych, które prowadzi KODA. To także kolejny dowód na to, że jako lider rynku, ale także inicjator wielu nowatorskich działań kreatywnych niezmiennie pozostajemy blisko naszych klientów, wsłuchując się w ich potrzeby i przekładając je na konkretne rozwiązania – podsumowuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki KODA.
Multimedia