Sprzedażowy sukces Nowej kody Octavii Tour
Sprzedażowy sukces Nowej kody Octavii Tour
Tą specjalną niespodziankę dla swoich klientów koda przygotowała z okazji wprowadzenia nowego modelu na rynek. Początkowo oferta zakładała, że promocją objętych zostanie tylko 500 zamówień na Octavię, jednak w trakcie jej trwania, okazało się, że liczba aut promocyjnych szybko się wyczerpała. W związku z tak dużym zainteresowaniem podjęto decyzję o jej zwiększeniu. Popularność ofercie zapewniła między innymi skuteczna kampania reklamowa. Była ona, poza internetem, obecna również w radiu i w prasie.
Promocją objęte były wszystkie silniki i wersje Nowej Skody Octavia Tour. Modele z 2010 roku oferowano z upustem w wysokości 1800 zł, a te, które zostaną wyprodukowane w 2011 roku, można było zamawiać w cenie o 2200 zł niższej (zmiana wysokości upustu wynika ze zmiany stawki VAT).
Nowa Octavia Tour pojawiła się na rynku w połowie listopada 2010 roku i od razu zyskała uznanie kierowców, czego najlepszym dowodem jest wolumen sprzedaży. Model kontynuuje sukces niezwykle popularnej Octavii Tour pierwszej generacji.