Sprzedażowy sukces Nowej Škody Octavii Tour
5 stycznia 2011

Sprzedażowy sukces Nowej Škody Octavii Tour

Sprzedażowy sukces Nowej Škody Octavii Tour

Skoda Auto Polska na zakończenie minionego roku przygotowała specjalną promocję dla klientów indywidualnych. Od początku grudnia 500 sztuk Nowej Škody Octavii Tour w wersji sedan z silnikiem 1.4 MPI dostępnych było w cenie już od 39 900 zł.

...

Tą specjalną niespodziankę dla swoich klientów Škoda przygotowała z okazji wprowadzenia nowego modelu na rynek. Początkowo oferta zakładała, że promocją objętych zostanie tylko 500 zamówień na Octavię, jednak w trakcie jej trwania, okazało się, że liczba aut promocyjnych szybko się wyczerpała. W związku z tak dużym zainteresowaniem podjęto decyzję o jej zwiększeniu. Popularność ofercie zapewniła między innymi skuteczna kampania reklamowa. Była ona, poza internetem, obecna również w radiu i w prasie.

...Promocją objęte były wszystkie silniki i wersje Nowej Skody Octavia Tour. Modele z 2010 roku oferowano z upustem w wysokości 1800 zł, a te, które zostaną wyprodukowane w 2011 roku, można było zamawiać w cenie o 2200 zł niższej (zmiana wysokości upustu wynika ze zmiany stawki VAT).

Nowa Octavia Tour pojawiła się na rynku w połowie listopada 2010 roku i od razu zyskała uznanie kierowców, czego najlepszym dowodem jest wolumen sprzedaży. Model kontynuuje sukces niezwykle popularnej Octavii Tour pierwszej generacji.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,39 kB
Pobierz
Proszę czekać...