Targowy debiut w Szanghaju
Targowy debiut w Szanghaju
Wprowadzenie modelu Superb Hao Rui to kolejny istotny krok w ekspansji kody na niezwykle perspektywicznym rynku chińskim, a jednocześnie element strategii wzrostowej koncernu, która przewiduje coroczne wypuszczanie na rynek nowego kluczowego modelu. Ten prestiżowy samochód, oferujący kilkadziesiąt innowacyjnych rozwiązań, m.in. TwinDoor - system zmiennego otwierania pokrywy bagażnika, będzie dostępny z silnikami 1.8 TSI (z sześciostopniową przekładnią ręczną lub też z sześciostopniową przekładnią automatyczną) oraz 2.0 TSI (z sześciostopniową przekładnią automatyczną).
Koncern koda Auto zaprezentuje także najnowszy prototyp auta przyjaznego dla środowiska, oparty na Octavii Ming Rui. Goście targowi będą mieli okazję obejrzeć ten model w wersji GreenLine, z silnikiem 1.4 TSI i automatyczną przekładnią DSG. koda Octavia Ming Rui, dostępna na lokalnym rynku od czerwca 2007 r., zyskała niezwykłą popularność - jej zeszłoroczna sprzedaż osiągnęła poziom blisko 60 000 sztuk.
koda Fabia Jing Rui, obecna w Chinach od drugiej połowy 2008 r., będzie reprezentowana przez produkowane na masową skalę auta wyposażone w eleganckie białe dachy oraz wersję Sport Edition - niezwykle atrakcyjny prototyp samochodu sportowego. Fabię Jing Rui - laureata wielu prestiżowych nagród, na przestrzeni pierwszych 3 miesięcy 2009 r. wybrało ponad 2500 Klientów.
Dzięki sieci obejmującej ponad 200 autoryzowanych dealerów oraz partnerów serwisowych w 2008 r. koda Auto dostarczyła Klientom w Chinach 59 284 pojazdy. Poszerzenie oferty o modele Fabia Jing Rui oraz Superb Hao Rui z pewnością znacząco zwiększy poziom sprzedaży koncernu.
- Ubiegły rok był dla nas kolejnym okresem bicia rekordów - dostarczyliśmy naszym Klientom na całym świecie blisko 675 000 samochodów, czyli o 7% więcej niż w roku 2007. Kontynuowaliśmy również proces rozwoju marki, co uczyniło z nas międzynarodowego gracza o silnej pozycji - mówi Reinhard Jung, Prezes Zarządu firmy koda Auto. - koda jest w tej chwili obecna na ponad 100 rynkach całego świata, a rynek chiński staje się dla nas coraz bardziej istotny, gdyż - mimo aktualnego globalnego kryzysu ekonomicznego - posiada ogromny potencjał wzrostowy - dodaje Jung.