Teraz radość w KODZIE dostępna JAK W ABONAMENCIE
Teraz radość w KODZIE dostępna JAK W ABONAMENCIE
Na początku kwietnia wystartowała kampania reklamowa marki KODA. Teraz KODY z kompleksowym wyposażeniem JOY dostępne są JAK W ABONAMENCIE.
Z zewnątrz auto wyróżniają miedzy innymi przyciemniane tylne szyby, obręcze kół ze stopów lekkich, czujniki parkowania oraz specjalne oznaczenie JOY. Wyjątkowość tej wersji dopełniają elementy wnętrza: tapicerka z elementami Alcantary i niebieskimi obszyciami foteli i zagłówków, do tego uchwyt na tablet dla pasażerów tylnej kanapy, mocowany na przednim zagłówku, a także zestaw głośnomówiący z Bluetooth, radio z kolorowym ekranem dotykowym i klimatyzacja.
Miesięczna opłata za nową KODĘ wynosi dokładnie 1% jej ceny, przy umowie na 4 lata, rocznym limicie przebiegu 20 000 km oraz wkładzie własnym 20%.
Kampania reklamowa marki realizowana jest w telewizji, radio, na outdoorze, w działaniach display i vod. Więcej informacji na temat oferty na www.skoda-auto.pl.