Test salonów Auto Świata
Test salonów Auto Świata
Test przeprowadzany był „metodą tajemniczego Klienta”. Specjalnie przeszkoleni ankieterzy odwiedzali salony sprzedaży 11 marek, wcielając się w rolę osób zainteresowanych kupnem samochodu. Głównymi kryteriami oceny była „organizacja salonu”, „jakość obsługi” oraz „jazda próbna”, w sumie przyznawano punkty w 20 różnych kategoriach. Celem testu było sprawdzenie jak dealerzy zachowują się w trudnych sytuacjach, jak traktują Klientów, czy sprzedawcy potrafią w odpowiedni sposób zaprezentować samochód i zachęcić do jego kupna. Prowadzona przez rodzinę Lellek firma to znakomity przykład przemyślanej polityki inwestycyjnej, konsekwentnego rozwoju (m.in. w 2005 roku powstał w Gliwicach największy salon kody w Polsce - Auto Lellek Plus) oraz dbałości o efektywność codziennej pracy. Utrzymywanie najwyższych standardów obsługi Klienta wpisane jest w filozofię działania Auto Lellek i pozostałych salonów dealerskich kody należących do firmy. Już wcześniej te wysiłki zostały docenione – w 2004 r. firma została wyróżniona nagrodą Octaviusa w kategoriach: „dynamiczny rozwój firmy i wzorcowe budowanie wizerunku marki”, „najlepsze zarządzanie finansami firmy” oraz „wzorcowy salon”.