Wyniki KODY wciąż rosną
Wyniki KODY wciąż rosną
Przychody ze sprzedaży podniosły się o 6,6 proc., osiągając poziom 5,7 mld euro. Zysk operacyjny pierwszego półrocza tego roku wzrósł o 9 proc., sięgając 449 mln euro.
"Utrzymywana przez markę KODA strategia wzrostu doprowadziła do bardzo korzystnych rezultatów w pierwszej połowie 2012 roku” – mówi Winfried Vahland, prezes KODY. "Poprawiliśmy nasze dotychczasowe wyniki w niemal wszystkich regionach sprzedaży, tworząc tym samym dobrą podstawę do rozpoczęcia ofensywy w kolejnym półroczu. Druga połowa 2012 roku będzie niewątpliwym wyzwaniem dla branży motoryzacyjnej, głównie ze względu na sytuację gospodarczą" – dodaje Vahland.
W ramach trwającej ofensywy modelowej marki KODA, w minionym półroczu producent zainwestował w swoje nowe produkty aż 217 mln euro, w porównaniu z 80 mln euro w analogicznym okresie ubiegłego roku.
"W pierwszej połowie 2012 roku marka odnotowała korzystne wyniki finansowe oraz poczyniła niezbędne i bardzo ważne inwestycje na przyszłość” – mówi Winfried Krause, dyrektor finansowy KODY. "Było to możliwe dzięki rosnącym dostawom do klientów oraz efektywnemu zarządzaniu kosztami" - dodał Krause.