Wyprzedaż rocznika 2011 w KODZIE
Wyprzedaż rocznika 2011 w KODZIE
Głównymi bohaterami kampanii są najwięksi konkurenci KODY. Hasło kampanii, która trwać będzie do końca stycznia brzmi: „Warto podejrzeć, jak wygląda wyprzedaż rocznika 2011 w salonach KODY”. Czeski producent samochodów przygotował specjalne upusty na wszystkie swoje modele z rocznika 2011, nawet do 14 000 zł.
Spoty telewizyjne nawiązują do poprzedniej, bardzo udanej reklamy wyprzedażowej, która przeprowadzona była pod hasłem „Nie pozwól odwrócić swojej uwagi od wyprzedaży rocznika 2008 w salonach KODY”. Jednak tym razem, konkurencja nie próbuje odwrócić uwagi od oferty KODY. Przedstawiciele różnych narodowości, reprezentujący największych konkurentów marki KODA, jako tenor,symulant ifotograf zostają przyłapani na gorącym uczynku, podczas „podglądania” oferty wyprzedażowej KODY.
Dodatkowo spoty emitowane są w Internecie na serwisach typu tvnplayer i wp tv oraz na serwisie youtube. Oprócz tego, kampania internetowa prowadzona jest na największych portalach (onet, interia), w sieciach reklamowych oraz w serwisach z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Uzupełniają ją spoty radiowe, a także reklamy prasowe (dzienniki i magazyny).
Za przygotowanie części ATL kampanii odpowiada agencja reklamowa Change Integrated, za działania w Internecie agencja GoldenSubmarine, a za planowanie mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.