Wyprzedaż rocznika 2011 w ŠKODZIE
4 stycznia 2012

Wyprzedaż rocznika 2011 w ŠKODZIE

Wyprzedaż rocznika 2011 w ŠKODZIE

Wraz z Nowym Rokiem, w salonach ŠKODY rozpoczęła się wyprzedaż wszystkich modeli z rocznika 2011. Wyprzedaży towarzyszy nowa kampania reklamowa, która koncepcyjnie nawiązuje do popularnych spotów z 2008 roku.
...

Głównymi bohaterami kampanii są najwięksi konkurenci ŠKODY. Hasło kampanii, która trwać będzie do końca stycznia brzmi: „Warto podejrzeć, jak wygląda wyprzedaż rocznika 2011 w salonach ŠKODY”. Czeski producent samochodów przygotował specjalne upusty na wszystkie swoje modele z rocznika 2011, nawet do 14 000 zł.

Spoty telewizyjne nawiązują do poprzedniej, bardzo udanej reklamy wyprzedażowej, która przeprowadzona była pod hasłem „Nie pozwól odwrócić swojej uwagi od wyprzedaży rocznika 2008 w salonach ŠKODY”. Jednak tym razem, konkurencja nie próbuje odwrócić uwagi od oferty ŠKODY. Przedstawiciele różnych narodowości, reprezentujący największych konkurentów marki ŠKODA, jako tenor,symulant ifotograf zostają przyłapani na gorącym uczynku, podczas „podglądania” oferty wyprzedażowej ŠKODY.

...
...

Dodatkowo spoty emitowane są w Internecie na serwisach typu tvnplayer i wp tv oraz na serwisie youtube. Oprócz tego, kampania internetowa prowadzona jest na największych portalach (onet, interia), w sieciach reklamowych oraz w serwisach z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Uzupełniają ją spoty radiowe, a także reklamy prasowe (dzienniki i magazyny).

Za przygotowanie części ATL kampanii odpowiada agencja reklamowa Change Integrated, za działania w Internecie agencja GoldenSubmarine, a za planowanie mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

Pobierz plik tekstowy

Format: txt
Rozmiar: 1,71 kB
Pobierz
Proszę czekać...