YETI w Kvasinach
YETI w Kvasinach
Wszystko po to, by zaspokoić rosnący popyt, a do 2010 r. dysponować trzema dużymi, kompletnymi fabrykami, mogącymi realizować plany dotyczące produkcji i montażu pojazdów kody.
Zakłady w Mladó Boleslav będą nadal koncentrować się na wytwarzaniu kody Fabia i kody Octavia. Fabryka Volkswagena w Bratysławie pomoże zaspokoić zapotrzebowanie na auta kody, zwiększając produkcję kody Octavia. Produkcja w krótkim czasie większej liczby aut będzie możliwa dzięki wolnym mocom produkcyjnym oraz dodatkowemu zatrudnieniu. Zakłady w Bratysławie to jedna z najnowocześniejszych fabryk koncernu Volkswagen. Z powodu coraz większej liczby zamówień na kodę Octavia szukamy rozwiązań, które pozwolą nam szybko zareagować na ogromne zainteresowanie klientów tym modelem. Po ostatnich inwestycjach w rozwój mocy produkcyjnych znaleźliśmy się w sytuacji pełnego wykorzystania rezerw naszych zakładów, zarówno jeśli chodzi o liczbę wytwarzanych aut, jak i logistykę. – tłumaczy podjęte decyzje Detlef Wittig, Prezes Zarządu koda Auto. Fabryka we Vrchlabi zajmuje kluczową pozycję w planach produkcyjnych koda Auto i całego koncernu Volkswagen. Powinna zostać rozbudowana – włącznie z powstaniem lakierni – i oferować możliwość przeprowadzenia na miejscu pełnego procesu produkcji. Po rozwiązaniu problemów transportowych oraz poczynionych ostatnio inwestycjach związanych z modernizacją zakładów, fabryka powinna podołać zamówieniom na dużą część nowych pojazdów zaprezentowanych przez koncern Volkswagen podczas ostatniego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie. Koncern koda Auto będzie produkował kodę Yeti w Kvasinach. Menadżerowie koda Auto zdołali obronić decyzję o wytwarzaniu SUV-a kody w Czechach pomimo wolnych mocy produkcyjnych europejskich fabryk Volkswagena. Dzięki kodzie Yeti nasza najnowocześniejsza fabryka będzie mogła rozwinąć się i stworzyć nowe miejsca pracy. Ulokowanie produkcji modelu Yeti w Republice Czeskiej jest jasnym sygnałem, w kontekście rezerw fabryk Volkswagena w Europie, o umocnieniu naszej pozycji w ojczyźnie marki koda. Tak duża inwestycja wymaga rozwoju infrastruktury w regionie, gdzie powstawać będą nowe samochody kody. Mam nadzieję, że czeski rząd oraz lokalne władze będą wspierać naszą ekspansję w Czechach. – dodaje Martin Jahn, Członek Zarządu koda Auto odpowiedzialny za Zasoby Ludzkie.