Zmiany personalne w strukturach KODA Polska
Zmiany personalne w strukturach KODA Polska
Michał Cabaj, dotychczasowy Kierownik Zespołu Komunikacji i CRM KODA został nowym Dyrektorem Działu Rozwoju Sieci Dealerskiej KODA. Nowym Kierownikiem Zespołu ds. Komunikacji i CRM został Łukasz Matyla. Stanowisko Kierownika ds. Digitalizacji objął natomiast Paweł Witek. Zespół KODA Polska stale się rozwija, dzięki czemu marka z powodzeniem utrzymuje pozycję lidera w obszarze wdrażania nowoczesnych technologii i rozwiązań.
Zespół Działu Rozwoju Sieci Dealerskiej KODA ma nowego dyrektora – na to stanowisko awansował Michał Cabaj, związany z marką KODA od ośmiu lat. W trakcie swojej kariery w strukturach KODA Polska pełnił on funkcje m.in. Kierownika ds. PR oraz Kierownika ds. Komunikacji i CRM. Obecnie będzie miał możliwość wykorzystania swoich kompetencji oraz wieloletniego doświadczenia w branży w obszarze rozwoju sieci dealerskiej marki KODA. Jednym z zakresów jego działania na tym stanowisku będzie zarządzanie procesem rozwoju sieci w erze coraz większej dominacji digitalizacji oraz usług online. Obie dziedziny już od kilku lat należą do priorytetów strategii KODY.
Nowym Kierownikiem Zespołu ds. Komunikacji i CRM został Łukasz Matyla, pełniący dotychczas funkcję Kierownika ds. Digitalizacji. Do jego nowych obowiązków będzie należała koordynacja prac zespołów komunikacji oraz CRM. Łukasz Matyla będzie odpowiedzialny m.in.: za zapewnienie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji, stymulowanie rozwoju i planowanie kolejnych kroków w obszarach komunikacji medialnej oraz poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie skuteczności działań komunikacyjnych marki KODA. Łukasz Matyla związany jest z marką KODA od pięciu lat.
Stanowisko Kierownika ds. Digitalizacji objął Paweł Witek, pracujący dla marki KODA w Polsce od pięciu lat. Przed promocją na stanowisko kierownika pełnił funkcję Specjalisty ds. Komunikacji. Jako Kierownik ds. Digitalizacji będzie odpowiedzialny za rozbudowę i dalszy rozwój jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki KODA.
Zespół marketingu KODA Polska w ostatnich latach wielokrotnie wyróżniany był nagrodami w konkursach branżowych. Przykładami wdrożonych w ostatnich latach innowacyjnych rozwiązań w obszarach digitalizacji i rozwoju usług online są m.in. projekt Wirtualnego Salonu oraz uruchomienie platformy do komfortowego zamawiania samochodów online, którą KODA wprowadziła jako pierwsza marka motoryzacyjna w Polsce. Rozwój zespołu i wprowadzane przez niego innowacje sprawiają, że KODA pozycjonuje się jako lider w obszarze nowych technologii.
- Michałowi, Łukaszowi oraz Pawłowi serdecznie gratuluję awansów i bardzo dziękuję za zaangażowanie, kreatywność oraz innowacyjność, a także za pielęgnowanie zasad pracy zespołowej. Dzięki tym cechom, a także ciągłemu słuchaniu potrzeb naszych klientów, możemy się rozwijać i z sukcesem wyznaczać nowe trendy i rozwiązania w obszarze marketingu i komunikacji nie tylko na rynku automotive, ale również poza nim - komentuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor marketingu KODA Polska.